در حال نمایش 4 نتیجه

700.000 تومان750.000 تومان
1.100.000 تومان1.200.000 تومان
1.200.000 تومان2.500.000 تومان
1.200.000 تومان2.500.000 تومان

لنز قهوه ای

لنز قهوه ای یک لنز فوق العاده برای فصل زمستان است. استایل های زمستانی به گونه ای است که با این لنز رنگی بسیار هم خوانی دارد. در این فصل افراد از رنگ های قهوه ای، کرم، نارنجی و .. بسیار استفاده می کنند. رنگ های گرم بسیار با این رنگ چشم هم خوانی دارد.

اگر شما هم دوست دارید برای زمستان پیش رو یک لنز چشم رنگی زیبا استفاده کنید، خرید این مدل به شدت توصیه می شود. اما فصل زمستان به واسطه ی نوع آب و هوایش سرد و خشک است چالش هایی را برای افرادی که از لنزهای تماسی استفاده می کنند به وجود می آورد. اگر می خواهید بدانید چه کاری انجام دهید که در زمستان کمتر با لنزهایتان کمتر دچار چالش شوید، ادامه ی مقاله رابخوانید.

استفاده از لنز قهوه ای در زمستان

استفاده از لنزهای تماسی تا حدودی با خشکی چشم همراه است. فصل زمستان به خودی خود دارای آب و هوای سرد و خشک می باشد. آب و هوای سرد و خشک و استفاده از لوازم گرمایشی باعث به وجود آمدن چالش هایی برای استفاده کنندگان لنزهای تماسی شده است.

خشکی چشم هنگامی که لنزهای تماسی در داخل چشم است، می تواند مشکلاتی را برای افراد به وجود بیاورد و سلامت چشم ها را تهدید کند. افرادی که خودشان دارای چشمان خشک هستند بیشتر در این فصل دچار مشکل خواهند شد. وجود این چالش ها مانعی برای استفاده از لنزهای تماسی در زمستان نخواهد بود. ما به شما می گوییم که چه راهکارهایی را به کار ببرید تا از دوره ی استفاده ای راحت داشته باشید.

در وهله ی اول پیشنهاد می شود که به جای خرید لنز سالانه از لنز فصلی استفاده کنید. بدین ترتیب در هر فصل با توجه به شرایط و موقعیت می توانید، نوع لنزتان را تغییر کنید. در فصل زمستان بهتر است از لنزهایی استفاده کنید که در مقابل خشکی مقاوم تر هستند. لنزهایی که درصد آب بیشتری دارند برای این فصل مناسب تر هستند.

لنزهای تماسی با دو فناوری هایدروژل و سیلیکون هایدروژل ساخته می شوند. بهتر است از از لنز قهوه ای که با استفاده از فناوری سیلیکون هایدروژل ساخته شده است استفاده کنید.

کنتاکت های تماسی که با استفاده از این فناوری ساخته شده اند، به خاطر این که از قابلیت اکسیژن رسانی بیشتری به چشم برخوردار هستند می توانند گزینه های مناسب تری برای این قصل باشند.

اگر مشخصات چشمتان به گونه ای بود که متخصص چشم لنزهای هایدروژل را برایتان مناسب دانست می توانید از قطره های مرطوب کننده لنز استفاده کنید.

قطره های مرطوب کننده نیز یک روش بسیار موثر برای کاهش خشکی چشم است.

تاثیر سرما بر لنز قهوه ای

سوالی که برخی از مشتریان هنگام خرید لنز قهوه ای در فصل زمستان می پرسند، امکان انجماد آن ها در فصل زمستان می باشد.  زمانی لنزهای تماسی در داخل چشم هایتان می باشد، به علت گرمای چشم ها به هیچ عنوان امکان منجد شدن آن ها در فصل زمستان وجود ندارد.

اما زمانی که داخل چشمتان نیست و دما زیر صفر می باشد، امکان انجماد آن وجود خواهد داشت. اما به ندرت این اتفاق خواهد افتاد که محیط زندگی تان دارای دمای کمتر از صفر باشد. به همین دلیل لازم نیست از این بابت نگرانی داشته باشید.

برای اطمینان بهتر جهت حفظ عملکردشان بهتر است آن ها را در یک محیط با دمای کنترل شده نگه دارید و برای مدت طولانی آن ها را در یک محیط با دمای خیلی پایین و سرد قرار ندهید.

بهترین لنز قهوه ای برای زمستان

لنز قهوه ای یکبار مصرف نمونه ای مناسب برای خرید می باشد. همان طور که می دانید این نمونه از لنز روزانه هر روز تعویض می شود به همین دلیل درصد آب آن همواره در حالت ایده آل قرار دارد.

اما اگر فکر می کنید خرید روزانه لنزهای تماسی برایتان سخت و هزینه آور می باشد، می توانید از لنزهای فصلی که با فناوری سیلیکون هایدروژل ساخته شده است استفاده کنید. این لنزها به شدت در برابر خشکی مقاوم هستند. به همین دلیل افرادی که دچار خشکی چشم هستند نیز توصیه می شود که از لنزهایی که با این فناوری ساخته شدند استفاده کنند.

برندهایی زیادی را می توانید پیدا کنید که با استفاده از این فناوری لنزهای خود را ساخته اند. به عنوان مثال لنز ایراپتیکس یکی از این برندها است. شاید خیلی از افراد این برند را به عنوان تولید کننده لنز طبی بشناسد. اما این برند دارای مدل های رنگی و همچنین لنز طبی رنگی نیز می باشد.

برندهای دیگر مانند آلکان بوش اند لومب نیز جز برندهایی هستند که از این فناوری برای ساخت لنزهایشان بهره می برند که می توانید بر اساس مشخصات چشمتان یکی از آن ها را انتخاب کنید.

توجه کنید که ریزش اشک از چشم در فصل زمستان به خاطر آب و هوای سرد و یک مسئله ی کاملا طبیعی است. این هم به خاطر مکانیزم دفاعی چشم در برابر سرما و خشکی است. اما زمانی که از لنز تماسی استفاده می کنید این ریزش اشک می تواند دردسر ساز باشد. به همین دلیل برای جلوگری از این مسئله پیشنهاد می شود در زمانبندی مشخص از قطره های مرطوب کننده لنز استفاده کنید.

محافظت از چشم در زمستان

در زمستان تابش نور خورشید به گونه ای است که بیشتر چشم ها را تحت شعاع قرار می دهد. به همین دلیل حتما باید از عینک آفتابی و همچنین کرم های ضدآفتاب استفاده کنید. مخصوصا اگر علاقه مند به ورزش های زمستانی هستید بیشتر باید به این موضع توجه داشته باشید.

البته پیشنهاد ما خرید لنز قهوه ای با قابلیت فیلتر اشعه های مضر است. این ها به گونه ای است که می توانند اشعه های UVA و UVB را فیلتر کنند. مخصوصا اگر علاقه مند به ورزش های زمستانی هستید این نوع کنتاکت های تماسی بسیار به دردتان خواهد خورد.

در زمستان زمانی که برف همه جا را سفید پوش کرده است و قصد انجام ورزش های زمستانی را دارید یا حتی به صورت عادی از خانه خارج می شوید، انعکاس نور خورشید به شدت سلامت چشم ها را مورد تهدید قرار می دهد. استفاده از عینک آفتابی UV دار تنها راه مراقبت از چشم در برابر این اشعه ی خطرناک است.

اما وقتی برای ورزش های زمستانی آماده می شوید نمی توانید عینک آفتابی بزنید زیرا مجبور به استفاده از تجهیزات مخصوص این ورزش ها هستید. در این مواقع لنزهای فیلتردار بسیار برایتان کاربردی خواهد بود.

سرماخوردگی و استفاده از لنز

در زمستان احتمال سرماخوردگی و مریضی بیشتر می شود. در این حالت فکر می کنید می توانید همچنان از لنز قهوه ای خود استفاده کنید یا خیر؟

هنگامی که انسان دچار مریضی و سرماخوردگی می شود، ایمنی بدنش کم می شود. دلیل این هم درگیری گلبول های سفید با عامل مریضی است. به همین دلیل در هنگام مریضی هنگام استفاده از لنزهای تماسی بسیار مراقبت کنید، زیرا خطر ابتلا به عفونت های چشمی افزایش پیدا می کند.

استفاده از داروهایی نظیر آنتی هیستامین ها و سرماخوردگی ها هم باعث ایجاد ناراحتی در چشم هنگام استفاده از لنزهای تماسی می شود. البته تاثیر داروها بر همه ی افراد یکسان نمی باشد. اما بهتر است حتما با مشورت از پزشکتان اقدام به استفاده از کنتاکت های تماسی کنید.

در دوره ی بیماری خواه و ناخواه دست هایتان آلوده می شود. به همین دلیل هنگام قرار دادن و برداشتن و تمیز کردن آن ها نهایت دقت کنید. حتما دست هایتان را بشورید و سپس اقدام به خارج کردن آن ها کنید.

بهتر است در این دوران از لنز رنگی روزانه استفاده کنید. بدین ترتیب دیگر هیچ نگرانی از آلودگی آن ها و ایجاد عفونت در چشم هایتان خواهید داشت. اما معمولا افرادی که از قبل لنز سالانه و یا فصلی خود را تهیه کرده اند، خیلی برایشان توجیه ندارد که از مجدد لنز رزوانه نیز تهیه کنید. به همین دلیل بهترین راهکار رعایت نکات بهداشتی است.

اگر در زمان بیماری مجبور به استفاده از لنزهای تماسی هستید و خیلی دچار ریزش اشک و یا احساس سوزش چشم می کنید، توصیه می شود که از قطره های چشمی حتما استفاده کنید. این قطره ها تا میزان زیادی درد چشمتان را تسکین خواهند داد.

خرید لنز قهوه ای

شما می توانید لنز قهوه ای را در تناژهای رنگی زیر تهیه کنید:

قهوه ای عسلی

این ترکیب رنگ جز ترکیب رنگ های بسیار زیبا و جذاب لنز قهوه ای به حساب می آید. استفاده از رنگ عسلی منجر به یک درخشش خاص در چشم افراد می شود. گرچه خود رنگ قهوه ای به تنهایی انتخاب افراد زیادی است اما این ترکیب رنگ به شدت زیباتر از مدل ساده آن است. اگر دوست دارید کمی تغییرات بیشتری در چهره تان ایجاد کنید، توصیه می شود که این مدل را تهیه کنید.

قهوه ای دوردار

لنز قهوه ای دور دار یک مدل دیگر این لنز زیبایی است. به این مدل دور مشکی نیز گفته می شود. خط مشکی که دوراین لنز کشیده شده است باعث شده است که لنز از حالت سادگی خارج شود. در بعضی از برندها این خط محو و در برخی دیگر مشخص تر کشیده شده است. شما می توانید انتخاب کنید که از کدام مدل استفاده کنید. فقط به این نکته توجه داشته باشید که این مدل کمی چشم ها را درشت تر نشان می دهد. پس اگر دارای چشمان درشتی هستید برای انتخاب این مدل کمی دقت به خرج دهید.

قهوه ای بدون دور

این مدل که ساده ترین نوع لنز قهوه ای است. در برخی از مدل ها طراحی نقطه ای استفاده شده است که باعث شده است آن از سادگی خارج شود. منظور از طراحی نقطه ای، استفاده از نقاط مشکی بسیار ریز در اطراف مردمک است. این مدل نیز جز طراحی جالب و خلاقانه ی لنزهای رنگی است که در این مدل جلوه ای بیشتر دارد.

قهوه ای روشن

لنز قهوه ای روشن دور دار و بدون دور نیز از ترکیب رنگ های موفق این کنتاکت تماسی است. توجه داشته باشید این رنگ با مدل ترکیبی قهوه ای عسلی خیلی فرق دارد. لنز عسلی قهوه ای، به گونه ای است که ترکیب رنگ عسلی به صورت مجزا در این کنتاکت استفاده شده است. درصورتی که این مدل یک ترکیب رنگ روشن از قهوه ای است و تنها دارای یک تناژ می باشد.

قهوه ای تیره

در نهایت لنز قهوه ای تیره را نیز می توانید به دو صورت دور دار و بدون دور تهیه کنید. اگر چشمان تیره دارید این ترکیب رنگ خیلی برایتان مناسب نخواهد بود. این مدل تنها درخشش و برق بیشتری به چشم هایتان خواهد داد. اما اگر دارای رنگ چشم روشن هستید، این لنز قطعا تغییرات زیادی در رنگ چشمتان ایجاد خواهد کرد.

نکات خرید

هنگام خرید لنز قهوه ای و یا هر لنز تماسی دیگر باید به یک سری نکات توجه داشته باشید:

تهیه نسخه ی چشم پزشک: این مورد شاید هنگام خرید لنز رنگی کاری بیهوده به نظر بیاید. اما باید این به نکته توجه داشته باشید که لنزهای تماسی در هر زمینه ای که استفاده شوند، جز لوازم و تجهیزات پزشکی محسوب می شوند به همین دلیل داشتن نسخه ی پزشک برای خرید آن ضروری است.

خرید به این صورت فواید زیادی نیز برایتان خواهد داشت. مثلا خرید بر اساس سایز چشمتان خواهد بود که راحتی بیشتری به دنبال خواهد داشت. یا این که می فهمید چشمتان خشک یا حساس می باشد و از مدل هایدروژل و یا سیلیکون هایدروژل خریداری کنید.

تهیه لوازم جانبی: در صورتی که مدل فصلی و یا سالانه خریداری می کنید حتما محلول لنز و جالنزی باید تهیه کنید. این لوازم ضروری جهت استفاده از این لنزهای تماسی می باشد. تنها در صورت خرید مدل رزوانه نیازی به این ها نخواهید داشت.

قیمت لنز قهوه ای

قیمت لنز رنگی یکی از موارد بسیار مهم هنگام خرید لنز قهوه ای است. نمی توان قیمت مشخص برای این کنتاکت تماسی نعیین کرد. زیرا با توجه به مدل و مدت زمان استفاده دارای قیمت مختلفی خواهد بود.

اگر بخواهیم یک چشم انداز کلی در مورد قیمت این نوع خدمتتان عرضه دهیم لنزهای رنگی پلانو هایدروژل در سطح قیمتی پایین تری نسبت به همین مدل از جنس سیلیکون هایدروژل دارند. پس از آن مدل های نمره دار از لحاظ قیمتی قرار می گیرند.

برندها هم بر اساس شهرت و اسم و رسمی که دارند قیمت هایشان دسته بندی می شوند. اگر دوست دارید به طور دقیق از قیمت آن اطلاع پیدا کنید به سایت ایفوریا مراجعه کنید و از فیلتر قیمت استفاده کنند.

blank