در حال نمایش یک نتیجه

لنز رنگی آرین

blank

لنز رنگی آرین یک ابزار بسیار قدرمتند برای تغییر ظاهرتان خواهد بود. آرایش چهره اگر به درستی انجام شود می تواند یک ظاهر معمولی را به ظاهری زیبا و متفاوت تبدیل کند.

لنز رنگی یک ابزار جدید در دنیای مد و زیبایی می باشد که منجر تغییرات بسیار زیادی در این حوزه شده است. اکثر اینفلوئنسرها و هنرمندان از این محصول برای زیباتر شدن چهره ی خود استفاده می کنند. یکی از دلایل استفاده از لنز چشم رنگی و محبوب شدن پان در میان افراد زیبایی طبیعی است که به چهره می بخشد.

با توجه به این که افراد زیبایی های طبیعی را بیشتر از زیبایی که در اثر آرایش زیاد به وجود آمده است می پسندند، این محصول توانسته است به سرعت در میان افراد محبوب شود. این وسیله ضمن این که زیبایی تان را صورت طبیعی افزایش می دهد، این موقعیت را نیز برایتان فراهم می کند که ظاهری متفوت و جدید را تجربه کنید.

در ادامه به طور اختصاصی در مورد لنز آرین و تاثیر آن بر زیبایی افراد صحبت می کنیم. اگر شما هم جز افردای هستید که از یکنواختی ظاهرشان خسته شدن و دوست دارند تغییراتی را ایجاد کنند حتما ادامه مطلب را مطالعه کنید.

معرفی لنز رنگی آرین

علت محبوبیت لنزهای تماسی رنگی را می توان در حوزه ی روانشناسی بررسی کرد. استفاده از کنتاکت های تماسی تنها منجر به تغییر رنگ چشم نمی شود. بلکه این تغییر منجر به رشد شخصیتی فرد و افزایش حس اعتماد به نفس او می شود.

به همین دلیل لنزهای تماسی رنگی یکی از ابزارهای بسیار مهم و ضروری در دنیای مدرن شناخته شده اند. تنها این موضوع در مورد لنزهای رنگی صدق نمی کند. بلکه خرید لنز طبی معمولی نیز می تواند تاثیرات شگفت انگیزی در تغییر ظاهر افراد داشته باشد.

لنز رنگی آرین با 17 رنگ زیبا و جذاب اراه شده است تا زیبایی طبیعی را به چهره شما هدیه دهد. این محصول کره ای با قیمت مناسبی که دارد نظرات زیادی را به خود جلب کرده است.

لنزهای رنگی در سه دسته روزانه، فصلی و سالانه تولید و عرضه می شوند. لنز روزانه برای یکبار استفاده و لنزهای فصلی و سالانه برای چندین بار استفاده در مدت زمان های سه ماه و دوازده ماه می باشند. آرین لنزهای تماسی خود را در دو نوع فصلی و سالانه عرضه کرده است.

لنز رنگی فصلی آرین هیچ تفاوتی از لحاظ کیفیت با لنز رنگی سالانه اش ندارد. تنها مدت زمان استفاده از آن ها باهم متفاوت ست. لنز فصلی را به صورت روزانه تا سه ماه و لنز سالانه را به صورت روزانه تا دوازده ماه می توانید داشته باشید و استفاده کنید.

نکته ی دیگری که باید بدان توجه کنید این لنز را می توانید به صورت نمره دار نیز خریداری کنید. افرادی که مشکل نزدیک بینی دارند می توانند از لنز طبی رنگی آرین برای اصلاح بینایی و تغییر رنگ چشمشان بهره ببرند. در این قسمت به صورت کلی با مشخصات آن آشنا شدید، ریز جزئیات و ویژگی های این کنتاکت تماسی در قسمت بعدی توضیح داده خواهد شد.

ویژگی لنز آرین

لنز رنگی آرین یک لنز رنگی فصلی است. این ویژگی بسیار حائز اهمیت است. زیرا مناسب ترین زمان استفاده برای یک کنتاکت تماسی سه ماه است. البته متخصصان چشم لنزهای یکبار مصرف نیز را بسیار توصیه می کنند. اما با توجه به این که استفاده از این کنتاکت های تماسی محدود است و نیاز به خرید روزانه می باشند، خیلی مورد استقبال استفاده کنندگان قرارنگرفت.

کنتاکت تماسی رنگی به گونه ای طراحی شده است که در عین حال تغییر رنگ طبیعی چشم می شود، اما باعث برجسته تر نشان دادن چشم می شود. این لنز زیبایی مصارف آرایشی دارد. اما اگر مشکل چشمی دارید نیز می توانید با خرید مدل لنز طبی رنگی به صورت طبی نیز از آن استفاده کنید.

این لنز در قطر 14.5 میلیمتر تولید می شود. افرادی که چشمان ریزی دارند پس از استفاده از آن تغییرات زیادی را در چهره خود احساس می کنند. چشمان درشت و برجسته می تواند زیبایی چهره شما را چند برابر کند.

لنزهای رنگی آرین لنزهایی بسیار راحت هستند و در مدت زمانی که از آن ها استفاده می کنید به هیچ عنوان احساس ناخوشایندی نخواهید داشت. کافی است که پس از هر بار استفاده کاملا آن ها را تمیز کنید و در محلول لنز تازه نگهداری کنید.

کنتاکت های تماسی آرین باعث خشکی و ایجاد حساسیت در چشم نمی شوند. با این حال اگر دارای چشمان خیلی حساس هستید حتما قبل از خرید با یک متخص مشورت کنید.

وضوح تصویر بالا و درخشان بودن رنگ ها از ویژگی های دیگر این لنز است. ر نهایت قیمت مناسی آن در کنار کیفیت قابل قبولی که دارد توانسته است آن را در صدر لنزهای تماسی رنگی محبوب قرار دهد.

معرفی کاتالوگ

اگر شما هم دوست دارید با بودجه ای کم داشتن چشم های رنگی را تجربه کنید و به دنبال خرید این کتاکت تماسی هستید، در ادامه رنگ بندی آن خدمت شما معرفی می شود. ترکیب رنگ های مدل های مختلف کاملا خدمت شما معرفی می شوند، تا بتوانید انتخاب صحیح و مناسبی انجام دهید.

حتما قبل از انتخاب به رنگ پوست و استیل هایی که بیشتر می پوشید توجه داشته باشید. خرید احساسی و بدون توجه به این موارد می تواند منجر به خریدی ناموفق شود.

لنز رنگی آرین در سه  تن تولید می شوند:

تن 1

لنزهای رنگی آرین با کد تن 1 لنزهای رنگی ساده هستند. این ها تک رنگ  و کاملا ساده هستند. پس از استفاده از این مدل، چشم هایتان یک دست به رنگی دیگر تغییر خواهتد کرد. مجموعه رنگ های این تن به شرح زیر است:

  • طوسی روشن
  • طوسی تیره
  • سبز
  • قهوه ای
  • آبی روشن
  • آبی تیره

با توجه به رنگ پوستتان می توانید یکی از مدل های بالا را انتخاب کنید. اگر رنگ پوستتان روشن است، می توان گفت تمامی رنگ های بالا برایتان مناسب است. اما اگر دارای رنگ پوست تیره و یا سبزه هستید، به غیر تنالیته های آبی دیگر رنگ ها زیبا خواهد بود.

لنز طوسی گزینه ای بسیار مناسب برای افراد با پوست های سبزه می باشد. تنالیته ی خنثی آن به گونه ای است که زیبایی چهره را پس از استفاده چند برابر خواهد کرد.

اما اگر دوست دارید چهره ای محجوب و زیبا داشته باشید، پیشنهاد می شودرنگ سبز این مجموعه را انتخاب کنید. لنز سبز آرین ترکیبی فوق العاده زیبا و دلنشین دارد که زیبایی چهره را چند برابر می کند.

تن 2

تن دو برخلاف تن یک دیگر یک ترکیب رنگ ساده نمی باشد. بلکه این مدل دارای لنزهای رنگی دور دار دور مشکی است. اگر طرفدار مدل های ساده نیستید و دوست دارید تغییرات متفوت تر و بیشتری را در رنگ چشمتان ایجاد کنید می توانید این مدل را خربداری کنید.

لنزهای رنگی دور مشکی جذابیت زیادی به چهره می دهند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که لنزهای رنگی آرین به خودی خود چشم ها را برجسته و بزرگ نشان می دهد. این مدل به علت حاشیه مشکی که دارد، کمی با بزرگنمتایی بیشتری همراه است. پس اگر جز افرادی هستید که چشمان درشتی دارند هنگام خرید این تنالیته کمی بیشتر دقت کنند.

ترکیب رنگ های این مجموعه عبارت است از:

  • طوسی تیره
  • طوسی روشن
  • سبز
  • قهوه ای
  • آبی روشن
  • آبی تیره

با توجه به تنالیته ی پوستتان رنگ مناسب را انتخاب کنید. اگر تنالیته پوستتان گرم است از رنگ های خنثی و یا سر استفاده کنید. لنزهای رنگی که برای این افراد توصیه می شوند، لنز آبی تیره و  طوسی است.  اما اگر تنالیته پوستتان سرد است برعکس لنزهای رنگی گرم را استفاده کنید. البته برای این افراد لنزهای رنگی سرد نیز می تواند گزینه ای مناسب باشد، در صورتی که از رژهایی با رنگ های مانند سرخ آبی و یا صورتی استفاده کنند.

تن 3

در نهایت آخرین تنالیته لنز رنگی آرین لنزهای رنگی دور مشکی با ترکیب عسلی است. اگر دوست دارید برق چشم هایتان همه را به وجد بیاورد این تن از لنز آرین کاملا مناسبتان خواهد بود.

ترکیب رنگ های این تن به شرح زیر است:

  • طوسی عسلی روشن
  • طوسی عسلی تیره
  • سبز عسلی
  • آبی عسلی روشن
  • و آبی عسلی تیره

دوست دارید ظاهری شبیه پرنسس ها داشته باشید، پیشنهاد ما به شما خرید لنز آبی عسلی روشن است. این لنز با رنگ موی روشن و یک آرایش لایت چهره ای متفاوت برای خودتان داشته باشید.

این مدل به نظر خیلی از افراد زیادی شلوغ می باشد. اما ترکیب رنگ عسلی با رنگ های دیگر به گونه ای حرفه ای و به صورت محو به کار رفته است.

در نورهای زیاد کمی درخشش رنگ عسلی بیشتر مشخص می شود. اما در سایه و نورهای معمولی رنگ عسلی آن چنان مشخص نخواهد بود. ترکیب رنگ عسلی باعث شده است که لنز درخشش بیشتری داشته باشد. در هر صورت این لنز رنگی می تواند باعث زیبایی و تغییرات بیشتر چشم هایتان بشود.

در صورتی که برای انتخاب رنگ از میان مدل های متنوع و جذاب آن دچار تردید شدید، می می توانانید از نرم افزارهای تغییر رنگ چشم نیز برای تست استفاده کنید.

خرید لنز رنگی آرین

اگر مشخصات لنز رنگی آرین با مشخصات چشمتان مطابقت دارد، می توانید برای خرید آن همین حالا از طریق فروشگاه ایفوریا اقدام کنید.

با توجه به این که هر دو نمونه ی لنزهای آرین از نوع مدت دار می باشند، حتما در سبد خریدتان محلول لنز و جالنزی نیز در نظر بگیرید. محلول لنز ماده مخصوص جهت تمیز کردن و ضدعفونی کنتاکت های تماسی است. محلول لنز نرم مانند یونیورسال کاملا برای این کنتاکت مناسب است. این محلول چند منظوره است و می توانید هم برای نگهداری و هم برای ضدعفونی از آن استفاده کنید.

جالنزی نیز یک محفظه ی مخصوص جهت نگهداری از کنتاکت های تماسی است. زمانی که لنز را از داخل چشمتان خارج می کنید و می خواهید به چشم هایتان استراحت بدهید، باید در این محفظه که با محلول پر کرده اید نگهداری کنید.

این کنتاکت تماسی برای استفاده ی طولانی مدت و شبانه روزی طراحی نشده است و حتما باید شب قبل از خواب از چشم خارج شود. از آن جایی که لنز آرین با استفاده از مواد هایدروژل ساخته شده است در هنگام خواب و بسته بودن چشم نمی تواند اکسیژن رسانی کافی به چشم داشته باشد. در صورت خوابیدن با آن احتمال آسیب دیدن چشم بالا است. پس حتما قبل از خواب از چشم خارج کنید.

حتما قبل از خرید از رنگ از خربید خود اطمینان حاصل کنید، زیرا پس از خرید و تست دیگر امکان تعویض و تغییر رنگ وجود ندارد.

توجه داشته باشید که این یک مدل فصلی است. پس حتما برای این که در طول سه ماه استفاده از آن دچار مشکل نشوید، حتما نکات بهداشتی و مراقبتی را رعایت کنید.

امیدواریم با خرید لنز رنگی آرین بتوانید زیبایی چشم هایتان را چند برابر کنید و همه را تحت تاثیر زیبایی خود قرار دهید.

قیمت لنز رنگی آرین

قیمت لنز رنگی آرین را با توجه به انتخابتان فرق خواهد داشت. این کنتاکت تماسی را می توانید در چهار حالت مختلف زیر خریداری کنید:

  • کنتاکت رنگی فصلی
  • لنز رنگی سالانه
  • لنز طبی رنگی فصلی
  • و لنز طبی رنگی سالانه

قیمت هرکدام متفاوت می باشد. قیمت لنز سالانه از فصلی بیشتر است. به هملن ترتیب لنز طبی رنگی نسبت به ندل های معمولی دارای قیمت بالاتری می باشند. نمره ی چشم های بالاتر از 4 نیز دارای افزایش قیمت می شوند.

بنابراین هنگام خرید همه ی این موارد را در نظر داشته باشید. اما اگر به دنبال خرید با قیمت منسب هستید حتما به ایفوریا نمایندگی لنز رنگی در تهران مراجعه کنید.

اما به خاطر داشته باشید که این بهایی است که برای زیبتر کردن چهره تان می پردازید. مطمئن باشید که پس از خرید و استفاده از کنتاکت تماسی دیگر به قیمت فکر نخواهید کرد. زیرا چیزی که جلو آینه می بینید ظاهری متفاوت و بسیار زیبا است.

شما می توانید استیل منحصر به فرد خودتان را داشته باید و با ظاهر زیبا و جدیدتان تنوع زیادی در زندگی تان به وجود بیاورید. تن های متفاوت لنز آرین از لحاظ قیمتی هیچ تفاوتی ندارند. پس سعی کنید زیباترین و مناسب ترین لنزی را که با چهره تان هم خوانی دارد را انتخاب کنید.

 

blank