در حال نمایش 2 نتیجه

لنز رنگی فرشلوک

blank

لنز رنگی فرشلوک با وجود تولید دو سری Colors و Color Blends ساخته و با مدل های روزانه و فصلی تولید می شوند،رنگ های خوبی  را میتوانند انتخاب کنند که لنز سری کالرز 6 مدل رنگ بندی دارد ولی سری کالر بلندز 12 نوع رنگ مختلف وجود دارند،که مشتریان برای انتخاب رنگ به مشکل خواهند خورد که چه رنگی و برای چه چشمانی مناسب باشد.

انتخاب رنگ سری کالرز

عسلی روشن(Hazel):این رنگ یکی از پر فروش ترین برای خرید لنز است که با ترکیب رنگ قهوه ای روشن و عسلی برای چشم خیلی زیبا خواهد بود،فرشلوک لنز های خود را به تازگی بدون دور تولید می کند.

سبز(Green):رنگ سبز برای آرایش خیلی مناسب است و به دلیل رنگ بندی سبز و رگه های روشن ترکیب شده و خیلیا را به خود جلب می کند که باعث تغییر شما می شود.

آبی(Blue):رنگ بلو مانند رنگ دریا و آسمان است که یکی از طبیعی ترین رنگ جهان را به خود ثبت کرده و براق بودن آن شما را به خود جلب می کند و در آن احساس راحتی می کنید،رنگ آبی خارق العاده است و سبک جدیدی را به شما می دهد.

ارغوانی(Violet):ترکیب شده از بنفش که رنگی منحصر به فرد است و چهره زیبا را به ارمغان می آورد ولی این رنگ را نمی توان جایگزین کرد چون شما به این رنگ علاقه مند خواهید شد،لنز فرشلوک اخیرن از رنگ های شگفت انگیزی استفاده می کند که همین سبک را به بازار عرضه کرده تا مشتریان بتوانند از آن استفاده کنند.

انتخاب رنگ سری کالر بلندز

بنفش(Ametnyst):یک رنگ الماس براق و شیک که مناسب برای خانم های جوان است که رنگ های ترکیب شده از بنفش و طلایی تیره که رنگی در ارمغان وجود دارد و مشتریان می توانند از فروشگاه لنز ایفوریا تهیه کنند،این لنز شبیه ستاره براق است که در شب می درخشد.

سبز(Green):یک رنگ سبز تیره در آن وجود دارد که حتی در مدل سری خود یعنی Colors تفاوتی زیاد داشته باشند تا بتوانند رنگ منحصر به فردی را انتخاب کنند و از آن لذت ببرند،رنگ سبز طبیعی است که فروش زیادی در دوره اخیر داشته و پوشش مناسبی برای مشتریان گرامی خواهد بود.

فیروزه ای(Turquoise):ترکیب شده از رنگ خارق العاده آبی و سبز روشن این مدل مانند رنگ اقیانوس یا فیروزه ای یکسان هستند که رنگ های خود مانند الماس درخشان تولید می کنند،رنگ فیروزه ای سبکی جالبی که خاص بوده و از لحاط راحتی از لنز های دیگر بهتر است و در خرید آن شک نکنید.

آبی برلیانی(Brilliant Blue):یک رنگ خاص و براق به نام آبی که به تازگی برای زیبایی خیلی تاثیر داشته و رنگ آن مانند دریا شیک و زیبا است و سبکی طبیعی و رگه بودن آن را به رخ می کشد.

blank