هیچ محصولی یافت نشد.

لنز طبی اکسل 

blank

لنز طبی اکسل ارائه تولید کننده در آب رسانی بسیار فوق العاده را ساخته و با راحتی و دید کامل در طول روز و جلوگیری از خشکی چشم می باشد.

کمپانی شرکت X-Cel با اضافه کردن ماده H20 برای آب رسانی استفاده کرده که لنزی راحت و سازگار با چشم شما باشد،این محصول کره جنوبی می باشد که توانسته است با قابلیت های زیاد و پر کابرد برای مشکل قرینه چشم و بیماران خاصی که از دوربینی و نزدیک بینی خسته شده اند را اطلاح می کند.

همان طور که می دانید لنز اکسل تأیید شده توسط FDA آمریکاست برای همین دلیل با استفاده از ماده سازنده Hioxifilcon باعث شده سلامتی چشم را تامین کند.

درباره لنز اکسل 

در لنز اکسل خاصیت اصلی را دارد که نام آن هیدراتاسیون نامیده می شود که در آب رسانی بسیار فوق العاده هستند و درصد آب آن 54% که خیلی برای این نمونه لنز ها زیاد است و برای اولین بار و جهان لنزی با درصد بالا را تولید کردند.

فناوری ساخت هایدروژل است که کیفیت ساخت را بالا می برد و یکی از ویژگی های اصلی آن روزانه،فصلی و سالانه که کار مشتریان عزیز را راحت تر کند و می توانند در فروشگاه ما تهیه و طرز استفاده آن در یک روز کامل،3 تا 4 ماه و یک سال استفاده کنند.

خصوصیات لنز طبی اکسل

  • بهبود حالت برجسته برای قرینه چشم
  • خاصیت هیدراتاسیون برای نگهداری آب در چشم
  • دید واضح و کامل در طول روز

مراقبت و نگهداری از لنز طبی اکسل

در لنز طبی به یک نکته خیلی باید توجه کرد و این است که هیچ وقت با لنز نخوابید .باید آن را برداریم، در ظرف عادی نگذاریم که آلودگی را به خود جذب می کند که باعث قرمزی چشم می شود و ظرفی مخصوص به نام جا لنزی استفاده کنید.جا لنزی را از آب پر نکنید با وجود آهک باعث شوره زدن و مانع از جلوگیری میکروب ها خواهد شد.

که یکی از جایگزین آب در لنز محلول لنز وجود دارد که برای جلوگیری از میکروب می شود،مشتری گرامی برای خرید به فروشگاه لنز ایفوریا مراجعه کنید و از خریدی که کرده اید راضی باشید.

blank