در حال نمایش 4 نتیجه

لنز ایراپتیکس

blank

لنز ایراپتیکس یکی از بهترین مدل های لنز طبی است که در این مقاله به طور کامل با مشخصات و ویژگی های آن آشنا خواهید شد. این لنز طبی رنگی تاثیر به سزایی در بهبود بینایی و همچنین رنگ چشم دارد. کافی است که بدانید چطور آن را تهیه کنید. این لنز چشم هم بسیار راحت است و هم وضوح تصویر بسیار خوبی دارد.

اگر جز افرادی هستید که از مشکلات انکساری رنج می برید و از پوشیدن عینک خسته شده اید و به دنبال یک راه مطمئن برای اصلاح بینایی خود هستید پیشنهاد می کنید که این برند لنز طبی را امتحان کنید.

معرفی لنز ایراپتیکس

لنز ایراپتیکس یک لنز سیلیکون هایدروژل است که بیشتر متخصصین چشم جهت حفظ و مراقبت از سلامت چشم پیشنهاد می کنند که از این نوع لنز استفاده کنند.

لنزهای تماسی اولیه از نفوذپذیری کمی جهت عبور اکسیژن برخوردار بودند. از این رو محققین همواره به دنبال موادی بودند که بتوانند نفوذپذیری اکسیژن را افزایش دهد. بدین ترتیب امکان استفاده ی طولانی مدت تر از لنز فراهم شود. تا این که با اضافه شدن مواد سیلیکون به هایدروژل توانستند این امکان را در لنزها فراهم کنند.

در این کنتاکت تماسی علاوه بر استفاده از ماده ی سیلیکون هایدروژل از ماده ی دیگری به نام Lotrafilcon استفاده شده است که  باعث افزایش حس طروات و تازگی در چشم شده است. لنز طبی ایراپتیکس در قطر 14.2 میلیمتر و انحنای پایه 8.6 میلیمتر تولید شده است. این سایز جز معمول ترین سایز است و برای بیشتر افراد ساز گار می باشد.

از لحاظ قدرت انکساری هم جز لنزهایی است که دارای نمره ی کامل می باشد. انواع مختلف این کنتاکت تماسی به شرح ذیل است:

طبی

لنز طبی یک لنز به خصوص برای  رفع مشکلات نزدیک بینی و دوربینی است. افرادی که نمی توانند نزدیک و یا دور را به خوبی بینند می توانند به جای استفاده از عینک لنز ایراپتیکس را تهیه کنند. این لنز را می توانید در بازه 0.25 تا 10 به صورت مثبت و منفی تهیه کنید.

لنزهایی که نمره ی مثبت دارند، برای رفع مشکل دور بینی و لنزهای منفی برای رفع مشکل نزدیک بینی مناسب هستند. برای انتخاب نمره ی صحیح نیاز به نسخه ی چشم پزشک دارید. هیچ وقت بر اساس نمره ی عینک برای خرید لنز طبی اقدام نکنید. زیرا این دو معمولا از هم متفاوت می باشند. گرچه این تفاوت معمولا بسیار کم و حدود 0.25 تا 0.5 می باشد. اما همین مقدار کم می تواند تاثیر زیادی در شفافیت و وضوح تصویر داشته باشد.

به همین دلیل توصیه می شود که حتما برای خرید لنز طبی نسخه ی پزشک مخصوص لنز تهیه کنید.

توریک

لنز توریک را می توان یک دسته از لنز طبی دانست. افرادی که مشکل آستیگمات دارند و در دیدن خطوط مشکل دارند باید از نوع خاصی لنز به نام لنز آستیگمات و یا توریک استفاده کنند که خوشبختانه لنز ایراپتیکس این مدل را نیز دارد.

بنابراین اگر دچار مشکل آستیگمات هستید نگران نباشید می توانید با خرید لنز توریک ایراپتیکیس دنیا زا شفاف و بدون نقص ببینید. برخی از افراد فکر می کنند که استفاده از لنز توریک سخت است. گرچه استفاده از این نوع کمی متفاوت با مدل های طبی معمولی است، اما نمونه های جدید تولید شده استفاده ی راحت تری دارند.

قیمت لنز آستیگمات نسبت به قیمت لنز طبی کمی بیشتر است که آن هم به خاطر طراحی پیچیده تر و کارایی خاص تر آن است. این لنز دارای نقطه ی ثقلی است که باعث می شود آن را در چشم ثابت نگه دارد و از چرخش آن در چشم جلوگیری کند.

اگر آستیگمات چشمتان خیلی بالا نیست و در حد کم می باشد می توانید به جای خرید این مدل از لنز طبی معمولی استفاده کنید. البته حتما مجوز استفاده ای این کار را از چشم پزشک خود بخواهید.

رنگی

لنز رنگی از مدل لنزهای بسیار پرطرفدار و دوستداران مد و زیبایی است. یک راه مطمئن و بسیار آسان برای تغییر رنگ چشم استفاده از لنز زیبایی رنگی است. با خرید کنتاکت های تماسی رنگی می توانید به راحتی رنگ چشمتان را به رنگ دلخواه تغییر دهید.

لنز رنگی ایراپتیکس مانند مدل های طبی اش از هملن کیفیت و کارایی برخوردار است و می توانید با اطمینان خاطر از آن استفاده کنید. شاید ترکیب رنگ های آن مانند لنز آیس کالر و دهب و لولیتا و …. زیاد نباشد؛ اما در همان چند رنگ محدودش توانسته است انتظارات افراد را برطرف کند.

دوازده رنگ زیبا و طبیعی آن برای تغییر چهره و زیباتر کردن چهره تان کافی خواهد بود. لنز قهوه ای و لنز طوسی برای افرادی که رنگ های سنگین تر جهت حضور در محل کار و یا  دانشگاه دوست دارند مناسب است. اما اگر جز افراد پر شر و شور هستید که از داشتن تفاوت های زیاد نمی هراسند میتوانید لنز سبز و یا لنز آبی را انتخاب کنید.

در صورتی که هم دوست دارید رنگ چشم روشنی داشته باشید و هم طبیعی تر باشد می توانید لنز عسلی را خریداری کنید. موقع خرید لنز رنگی به مدل دور دار و بدون دور آن هم توجه کنید.

لنزهای رنگی دوردار باعث می شوند چشم درشت تر و زیباتر دیده شود. اگر خوتان دارای چشمان درشتی هستید شاید خیلی این نوع مورد پسندتان نباشد. مدل های بدون دور نیز زیبایی ساده تر و طبیعی تری به چشم خواهد داد.

اگر مشکل بینایی هم دارید، پیشنهاد می شود لنز طبی رنگی به جای لنز رنگی معمولی خریداری کنید. این نوع هم مشکل بینایی چشمتان را برطرف میکند و هم باعث تغییر رنگ چشمتان میشود. بدین ترتیب با یک تیر دو نشان زده اید و دیگر نیازی به استفاده از عینک ندارید.

طول عمر لنز ایراپتیکس

لنز ایراپتیکس به صورت لنز فصلی تولید می شود. یعنی مدت زمان استفاده از این لنز تماسی سه ماه است. لنزهای تماسی در سه گروه روزانه، فصلی و سالانه تولید می شوند.

افراد بر اساس سبک زندگیشان از میان این ها اقدام به خرید می کنند. به عنوان مثال افرادی که دچار چشمان خشک و حساس هستند و یا فرصت رسیدگی به لنزهایشان را ندارند لنز روزانه تهیه می کنند. افرادی که نمره ی چشم ثابتی دارند و دوست دارند خرید اقتصادی تری داشته باشند، لنز سالانه را می پسندند.

اما معمولا افرادی که مشکل چشمی خاصی ندارند و زندگی نرمالی دارند، بهترین گزینه ی پیش رو برایشان لنز فصلی است. لنز طبی فصلی و یا لنز رنگی فصلی را می توان بدون مشکل تا سه ماه استفاده کرد.

این نوع لنزها نیاز به مراقبت دارند. باید پس از هر بار استفاده آن را با محلول لنز شست و سپس درجالنزی قرار داد. بهترین محلول لنز برای کنتاکت تماسی ایراپتیکس محلول یونیورسال است.

این محلول یک محلول چند منظوره است که هم برای نگهداری و هم برای ضدعفونی لنز قابل استفاده است.

مزایای استفاده لنز ایراپتیکس

زمانی که می خواهیم مزایای استفاده از لنزهای تماسی را عنوان کنیم، واضح ترین و مشخص ترین چیزی که ابتدا به نظر می آید، شفافیت تصویر و بهبود ظاهر است.

شما زمانی که مشکل بینایی دارید و از عینک استفاده می کنید، هر چقدر هم که فریم عینک متناسب با فرم صورتتان انتخاب شده باشد، باز هم روی ظاهرتان تاثیر می گذارد. اما با استفاده از لنز ایراپتیکس ظاهرتان همان طور که هست دیده خواهد شد. همچنین  با استفاده از لنز دید شفاف و واضح تری خواهید داشت.

نمی توان از محدودیت هایی که عینک برای فرد ایجاد می کند، چشم پوشی کرد. در زمان ورزش، رانندگی، آشپزی، مهمانی رفتن و …. باعث ایجاد مزاحمت هایی برای فرد می شود. اما با استفاده از عینک هیچ کدام از این مشکلات را نخواهید داشت.

می توانید بدون نگرانی از افتادن عینک و یا ضربه وارد شدن به آن ورزش دلخواه خود را انجام دهید. یا موقع استفاده از ماسک برای حفظ سلامتی نگران بخار گرفتن شیشه های عینک خود نخواهید بود.

طی تحقیقات انجام شده بیش از 80 درصد افرادی که از لنزهای تماسی استفاده می کنند، هنگام استفاده از لنزهای تماسی حس بهتری نسبت به ظرهر خود دارند. هم افرادی که لنزهای طبی و یا لنزهای رنگی را انتخاب کرده اند این مورد را عنوان کرده اند.

رضایت فرد از ظاهرش مزایای بسیار دیگری به دنبال خواهد داشت:

افزایش اعتماد به نفس

هنگامی که فرد نسبت به ظاهرش احساس رضایت می کند، اعتماد به نفس بیشتری دارد. بنابراین جای تعجب ندارد وقتی گفته می شود بیش از 80درصد افرادی که از لنزهای تماسی استفاده می کنند، اعتماد به نفس بیشتری دارند. اعتماد به نفس هیچ ربطی به آرایش و یا پوشیدن لباس های خاص ندارد. این اعتماد به نفس به خاطر داشتن ظاهر طبیعیشان می باشد.

بهبود کیفیت زندگی

استفاده از لنز ایراپتیکس کیفیت زندگی افراد را بهبود می بخشد. زندگی با لنزهای تماسی بسیار راحت تر از زندگی با عینک می باشد. دید شفاف و واضح تاثیر مستقیم بر کیفیت زندگی دارد. زمانی که بتوانید دنیای اطرافتان را واضح تر ببینید، قطعا عملکردتان در کار، درس و … بهتر خواهد شد.

یکی از گروه هایی که لنزهای تماسی به شدت در زندگی شان تاثیر مثبت داشته است، ورزشکاران بوده است. بیشتر رشته های ورزشی با عینک امکان پذیر نمی باشد.  اما با خرید لنز طبی می توان به راحتی ورزش دلخواه تان را انجام دهید.

محافظت از چشم

یکی از مزایایی بسیار خاص لنز ایراپتیکس محافظت از چشم در برابر اشعه های مضر می باشد. این لنز چشم به تکنولوژی خاصی مجهز شده است که می تواند از چشم در برابر اشعه های مضر UVA و UVB محافظت کند. این ویژگی می تواندبسیار مفید واقع شود. مخصوصا در این دوره زمانه که خواه و ناخواه چشم فرد در برابر اشعه های مضر و خطرناک قرار می گیرند.

زمان استفاده از لپتاپ و کامپیوتر با لنزهای تماسی ایراپتیکس می تواند از سلامت چشم هایتان مطمئن باشید. اما هنگامی که در بیرون و زیر نور آفتاب قرار می گیرید، بهتر است از عینک آفتابی و کرم های ضدآفتاب نیز استفاده کنید.

خرید لنز ایر اپتیکس

برای خرید لنز ایراپتیکس بیش از هر چیزی نیاز به نسخه ی پزشک دارید. فرقی ندارد که بخواهید مدل طبی و یا رنگی آن را تهیه کنید. حتما قبل از هر کار نسخه ی پزشک تهیه کنید. این نسخه تاییدی بر خریدتان خواهد بود که محصول اشتباه تهیه نکنید.

در نسخه ای پزشک برای خرید لنز به شما خواهد داد، علاوه بر نمره ی چشم، مشخصات دیگر چشمتان نظیر قطر و انحنای چشم تان نیز در نسخه درج می شود. این دو مشخصه به اندازه ی نمره ی چشم اهمیت دارد. زیرا اگر قطر و انحنای لنز خریداری شده متناسب با چشمتان نباشد احساس راحتی نخواهید داشت.

راحتی لنز زمانی که در چشم می باشد بسیار اهمیت دارد. لنزی که مناسب باشد به هیچ عنوان نباید در چشم احساس شود. در غیر این صورت حس خوبی نخواهید داشت و لنز از چشمتان خواهد افتاد.

پس از تهیه نسخه می توانید به نمایندگی لنز طبی مراجعه کنید و لنز مورد نظر خود را تهیه کنید. از آن جا که لنز طبی و رنگی ایراپتیکس فصلی می باشد، در هنگام خرید محلول لنزتان را نیز تهیه کنید.

پس از سه ماه هم استفاده از آن، مجدد به چشم پزشک مراجعه کنید و لنز و هم محلول لنزتان را تعویض کنید. چک های ماهانه در زمان استفاده از لنزهای تماسی بسیار اهمیت دارد. در صورت احساس هر گونه تغییر غیر عادی در سلامت چشم هایتان حتما در اسرع وقت به متخصص چشم مراجعه کنید.

در صورتی که مطابق دستورالعمل ها از لنزتان استفاده کنید می تواند خاطر جمع باشید که مشکلی برای سلامت چشم تان پیش نخواهد آمد. اما اگر در مورد نگهداری آن سهل انگاری کنید امکان ایجاد مشکلات چشمی خواهد بود.

محدودیت سنی خرید لنز ایراپتیکس

خرید لنز ایراپتیکس هیچ گونه محدودیت سنی ندارد. اما فرد باید توانایی استفاده، نگهداری و مراقبت از آن را داشته باشد. تمامی افرادی که فکر می کنند از پس قرار دادن، برداشتن و نگهداری آن بر می آیند می توانند از این کنتاکت تماسی استفاده کنند.

پس خرید این هیچ ربطی به سن ندارد. شاید یک کودک ده ساله بهتر از یک جوان 18 ساله بتواند از پس استفاده و مراقبت این لنز بربیاید.

از لحاظ پزشکی هیچ گونه محدودیت سنی برای خرید کنتاکت های تماسی وجود ندارد، اما توانایی های افراد و خصوصیات اخلاقی آن ها باعث ایجاد محدودیت می شود.

برای این که بدانید این لنز برایتان مناسب است یا خیر باید به خصوصیات اخلاقی خودتان مراجعه کنید. مسئولیت پذیری در خرید لنز بسیار اهمیت دارد. برای این که بدانید چقدر مسئولیت پذیر هستید در کارهای روزانه تان دقت کنید.

اگر بدون تذکر کسی کارهایتان مانند انجام دادن تکالیف، تمیز کردن اتاق و …. را انجام می دهید، می توان گفت که فردی مسئولیت پذیر هستید و می توانید به خرید لنزهای تماسی فکر کنید. اما اگر برای انجام دادن این کارها مدام کسی باید به شما تذکر و گوشزد کند احتمالا کاندیای مناسبی برای خرید نخواهید بود.

منظم بودن نیز از دیگر ویژگی های اخلاقی مهم استفاده کنندگان لنزهای تماسی است. استقاده از این محصول پیرو یک سری از قوانین و قواعد خاص است که حتما باید به صورت روتین استفاده شوند. افراد بی نظم و نامنظم نخواهند توانست خودشان را با این قوانین وقف دهند و بدین ترتیب دچار مشکلات و دردسرهایی خواهند شد.

ویژگی های اخلاقی

خصوصیات اخلاقی مهم جهت خرید لنز به شرح ذیل است:

  • مسئولیت پذیری
  • منظم بودن
  • متعهد بودن
  • تمیز بودن
  • پیگیر بودن

تجربه ی استفاده راحت

افراد زیادی هستند که پس از خرید لنزهای تماسی از آن ها ناراضی هستند.  احساس نارضایتی به خاطر عدم احساس راحتی با آن ها است. اگر شما نمی خواهید جز این افراد باشید و دوست دارید تجربه ی یک استفاده ی راحت پس از خرید لنز ایراپتیکس را داشته باشید نکاتی که در ادامه گفته می شود را به خاطر بسپرید:

عدم خرید لنزهای طولانی مدت

خیلی از افراد با این استدلال که با خرید لنز سالانه می توانند در سال چند صد هزارتومن صرفه جویی کنند، اقدام به خرید این نوع می کنند. لنزهای سالانه هر چند اقتصادی تر به نظر می رسند اما به علت این که دارای طول عمر طولانی هستند، و دچار رسوب گرفتگی می شوند.

این رسوبات سطح لنز اکسیژن رسانی به چشم را کاهش می دهند و منجر به احساس ناراحتی در چشم می شوند. می توانید هر چند وقت یکبار با استفاده از محلول های تمیز کننده ی قوی مانند هیدروژن پراکسید آن ها را تمیز کنید، اما استفاده ی بیش از حد این محلول ها باز هم بر کیفیت لنز تاثیر منفی می گذارد.

به همین دلیل توصیه می شود برای حفظ سلامت چشم به جای خرید لنزهای سالانه از لنزهای فصلی مانند لنز ایراپتیکس، لنز بایوفینتی و … استفاده کنید.

عدم استفاده ی طولانی مدت از لنز

یکی دیگر از کارهایی که برخی از افراد جهت صرفه جویی در هزینه های خرید لنز خود انجا می دهند، استفاده ی طولانی مدت از آن می باشد. یعنی پس از خرید لنز ایراپتیکس که یک لنز سه ماه است، در پایان سه ماه برای تعویض لنزهای خود اقدام نمی کنند. ظاهر سالم لنزهایتان نباید این ذهنیت را برایتان ایجاد کند که می توانید برای مدت زمان طولانی تر از لنزهای خود استفاده کنید.

برای این که مشکلی برای چشم هایتان ایجاد نشود و همواره حس راحتی داشته باشید، حتما در موعد مقرر لنزهایتان را تعویض کنید.

استفاده از محصولات مناسب برای پاکسازی

لنزهای فصلی مانند لنز ایراپتکس در طول استفاده خواه و ناخواه دچار رسوبات پروتئنی و چربی می شود. این ها موادی هستند که به طور طبیعی در اشک شما وجود دارند. اما زمانی که این مواد به وری سطح لنزتان می نشینند می توانند تجربه ی استفاده ی شما را تحت تاثیر قرار دهد. با توجه به کیفیت غدد اشکی چشمتان باید محلول لنز مناسب تهیه کنید.

بدین ترتیب رسوبات بهتر از سطح لنز پاک می شوند و شما حس راحتی بهتری حتی پس از چندین بار استفاده لنز ایراپتیکس خواهید داشت.

اما اگر با وجودضدعفونی منظم و اصولی لنزهایتان بازهم احساس ناراحتی می کنید، بهتر است در مورد مشکلتان با چشم پزشکتان صحبت کنید. شاید لازن باشد که محلول لنزتان را تعویض کنید و یا این که چکاپ های بیشتر و دقیق تری را انجام دهید.

برطرف کردن آلرژی های چشمی

افرادی که مبتلا به آلرژی های چشمی هستند، هنگام استفاده از لنزهای تماسی دچار ناراحتی خواهند شد. آلرژی های چشمی باعث قرمزی، خارش چشم، ریزش اشک، تورم پلک و حساسیت به نور می شود. استفاده از لنزهای تماسی می تواند منجر به تشدید این علائم شود.

لنز ایراپتیکس می تواند گزینه ی بسیار مناسب برای این تفراد باشد. اما بازهم بهتر است قبل از خرید کنتاکت تماسی خود با چشم پزشکتان در این بار مشورت کنید و با استفاده از دارو و یا دیگر روش ها این مشکل را کنترل کنید. استفاده از کمپرس سرد به روی چشم و قطره های مرطوب کننده تا حد زیادی در کنترل این مشکل کمک می کند.

اما اگر آلرژی چشمتان شدید است و قصد استفاده از لنزهای تماسی را دارید، بهتر است لنز یکبار مصرف خریداری کنید.

درمان خشکی چشم

خشکی چشم یکی دیگر از مشکلات رایج چشمی است که می تواند بر کیفیت و تجربه ی استفاده ی شما تاثیر سو بگذارد. در واقع خشکی چشم مانع این خواهد شد که احساس راحتی با لنزهای تماسی خود داشته باشید. حتی لنزهای با کیفیت مانند لنز ایراپتیکس نیز با وجود این مشکل نمی توانند حس راحتی را به فرد منتقل کنند.

در صورتی که ار خشکی چشم رنج می برید حتما قبل از خرید مشکل خود را با یک تخصص چشم درمیان بگذارید. در حال حاظر روش های درمانی بسیار متنوعی برای رفع این مشکل ارائه شده است. می توانید پس از درمان و یا حداقل کاهش دادن این مشکل سپس از لنزهای تماسی سیلیکون هایدروژل مانند ایراپتیکس و غیره استفاده کنید.

یا با نظر چشم پزشکتان در زمان استفاده از لنزهای تماسی از قطره مرطوب کننده لنز استفاده کنید. در نهایت می توانید به برند ایراپتیکس اطمینان کنید و با خرید آن تجربه ی خوشایندی از استفاده برای خودتان رقم بزنید.

نحوه ی استفاده از قطره لنز

قطره های چشمی بسیار مختلفی در بازار وجود دارند که استفاده کنندگان لنزهای تماسی می توانند ار آن ها استفاده کنند. اما خیلی از این قطره های چشمی مناسب برای استفاده ی همزمان با لنزهای تماسی نیستند و این یک نکته ی بسیار مهم است.

برای اطمینان از این که آیا می توانید از قطره تان همزمان با استفاده از لنز ایراپتیکس استفاده کنید یا خیر، بهتر است لنزهایتان را نزد چشم پزشکتان ببرید. اما اگر این کار برایتان امکان پذیر نیست می توانید از دستورالعمل زیر نیز کمک بگیرید:

قطره های چشمی  تجویز شده

اگر قطره ی چشمتان تجویزی توسط پزشک است، این ها باید زمانی که لنز ایراپتیکس در چشم نیستند استفاده شوند. برای استفاده از این قطره ها ابتدا کنتاکت را از چشمتان خارج کنید، قطره را در داخل چشمتان بچکانید. 15 دقیقه صبر کنید تا قطره کاملا در داخل چشمتان جذب شود. سپس مجدد از لنز را در داخل چشمتان قرار دهید.

قطره های چشمی بدون نسخه

اگر قطره ی چشمی تان بدون نسخه ی پزشک تهیه کرده اید، باید حتما بروشور داخل محصول را مطالعه کنید. بعضی از ان ها نوشته شده است که همزمان با لنزهای تماسی استفاده نشوند. اما برخی دیگر از آن ها را می توان همزمان با کنتاکت تماسی استفاده کرد.

معولا این قطره ها به روی بسته بندی عبارت CONTACT درج شده است که به شما این اطمینان خاطر را می دهد، استفاده ی همزمان با لنزهای تماسی مشکلی را ایجاد نخواهد کرد.

قطره های مرطوب کننده لنز

می توانید برای اطمینان از قطره های مخصوص استفاده کنید. این قطره ها به طور مخصوص برای مرطوب کردن چشم هنگام استفاده از لنزها طراحی و آماده شده اند. با خرید این محصول دیگر نگران تداخل استفاده با لنزهایتان و همچنین خشکی چشم هایتان نخواهید بود. حتی افرادی که دچار خشکی چشم نمی باشند نیز می توانند برای حفظ رطوبت چشم و افزایش حس راحتی از آن استفاده کنید.

موارد مهم هنگام استفاده از لنز ایر اپتیکس

لنز ایر اپتیکس در زمره ی راحت ترین و بهترین لنزهای تماسی قرار دارد. اما می تواند تجربه ی استفاده تان از این لنز براساس ویژگی های شخصی تان متفاوت می باشد. به همین دلیل گفته می شود قبل از خرید حتما به یک متخصص چشم مراجعه کنید و از مشخصات و ویژگی های چشمتان مطلع شوید. بدبن ترتیب خریدی آگاهانه و موفق خواهید داشت.

با این حال ممکن است هنگام استفاده از لنزهای تماسی دچار مشکلاتی از قیبل خارش، قرمزی چشم، ریزش اشک و … شدید. نباید نسبت به این علائم بی توجه باشید.

اگر این علائم موردی پیش آمدند خیلی نگران کننده نخواهند بود. اما اگر ادامه دار باشند، حتما باید برای علت یابی آن به یک چشم پزشک مراجعه کنید. هرچه مشکلات چشمی سریعتر حل شوند درمان آن راحت تر خواهد بود.

در صورتی که مشکلات چشمی درمان نشوند، می توانند باعث ایجاد مشکلات جدی تری شوند که درمان آن ها تنها با عمل های جراحی امکان پذیر خواهد بود.

اما به شما این اطمینان را می دهیم که اگر نکات بهداشتی را رعایت کنید و طبق دستورالعمل های داده شده از لنزتان استفاده کنید به هیچ عنوان دچار مشکل نخواهید شد. لنزهای تماسی ایراپتیکس جز راحت ترین  بهترین برندها هستند که در هدف افزایش حس راحتی و بینایی شما طراحی و ساخته شده اند.

blank