در حال نمایش 4 نتیجه

قیمت لنز آستیگمات

blank

قیمت لنز آستیگمات موضوعی است که در ادامه می خواهیم بررسی کنیم. لنز آستیگمات یک مدل لنز تماسی است که افراد با مشکلات آستیگمات از آن استفاده می کنند. آستیگمات در چشم باعث می شود که فرد خطوط را به صورت واضح نمی تواند تشخیص بدهد.

برای مشکلات نزدیک بینی و دوربینی استفاده از لنز طبی بسیار متداول است. افراد به خاطر راحتی خودشان هم که شده است، ترجیح می دهند به جای عینک از لنز تماسی استفاده کنند. بیشتر افراد نمی دانند که در صورتی که مشکل آستیگمات دارند نیز همچنان می توانند از کنتاکت های تماسی استفاده کنند. در صورتی که دوست دارید اطلاعات جامع تر و کامل تری در این باره کسب کنید در ادامه همراه ما باشید.

مقایسه قیمت لنز آستیگمات و عینک

مقایسه قیمت لنز آستیگمات با عینک کمی دشوار و سخت است. عینک های طبی نیز در حال حاضر دارای قیمت پایینی نمی باشند. هزینه فریم و عدسی های عینک نیز در حال حاضر بسیار زیاد است. اما در مقایسه باید تمام جنبه های محصولات را در نظر گرفت. به همین دلیل ابتدا کمی در مورد این لنز و انواع آن صحبت می کنیم. سپس به مقایسه قیمت آن می پردازیم:

لنزی که برای رفع مشکل آستیگمات استفاده می شود در دو نوع سخت و نرم تولید می شوند. لنز سخت بیشتر برای مشکلات شدید آستیگمات می باشد. افرادی دچار قوز قرنیه هستند باید از این نوع استفاده کنند.

اما آستیگمات های معمولی با مدل لنز طبی نرم قابل درمان می باشند. این ها با نام لنز توریک شناخته می شوند. مدل های لنز تماسی که برای آستیگمات استفاده می شوند مانند مدل های دیگری در سه نوع روزانه، فصلی و سالانه تولید می شود.

برای همین در ابتدای پاراگراف گفتیم که مقایسه قیمت لنز طبی و عینک سخت است. در نگاه اول احتمالا به نظرتان بیاید که لنزهای تماسی گران قیمت تر و یا ارزان تر هستند. اما شما بیاید مقایسه تان را در طول زمان انجام دهید. شاید در لحظه ی خرید قیمت لنز از عینک کمتر به نظر برسد اما در دراز مدت باید ببینید چه اتفاقی می افتد.

در تعیین قیمت عینک نیز پارامترهای متفاوتی دخیل می باشد. به عنوان مثال آن را از کجا تهیه کرده اید، فریم انتخابی برند خاصی است یا خیر. شیشه های عینک از چه برند و چه کیفیتی است. آیا شیشه های از قابلیت ضد خش و فیلتر اشعه های مضر نیز برخوردار هستند یا خیر. این ها پارامترهایی هستند که می تواند باعث افزایش قیمت خرید عینک شود.

مزایای خرید لنز آستیگمات

هزینه ای که برای خرید یک لنز تماسی می پردازید کاملا از قبل مشخص است. به عنوان مثال شما یک لنز ماهانه خریداری می کنید، می توانید کاملا بهای تمام شده را در طول یکسال محاسبه کنید. هزینه ی خرید لنز، هزینه محصولات جانبی نظیر محلول لنز و جالنزی و ویزیت های پزشک در طول سال قیمت تمام شده لنزتان خواهد بود.

اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید راحتی استفاده از لنزهای تماسی در مقایسه با عینک است. عینک محدودیت رفتاری بسیار زیادی را ایجاد می کند. بزرگترین گروهی که استفاده از عینک برایشان بسیار سخت و گاها غیر قابل استفاده می باشد، ورزشکاران است.

فوتبالیستی را تصور کنید که دارای مشکل آستیگمات است. او قطعا با داشتن عینک نخواهد توانست به راحتی بازی کند. بدون عینک نیز خطایش بالا خواهد رفت. راحت ترین راه استفاده از لنز طبی رنگی است. در دیگر رشته های ورزشی نیز به همین منوال است.

حتی افرادی که به طور حرفه ای ورزش نمی کنند و ورزش را تنها برای حال خوب و سلامت جسمانیشان انجام می دهند، با لنزهای تماسی راحت تر هستند.

جدا از فعالیت های ورزشی در موارد دیگر زندگی نیز می توان مزای استفاده از لنزهای تماسی در مقایسه با عینک را درک کرد. یکی از موقعیت های بسیار خاص، زمان رفتن به مهمانی است. زمانی که چشمانتان را آرایش کرده اید و می خواهید عینک بزنید یکی از غمگین ترین لحظات است. اما اگر کنتاکت تماسی مانند لنز رنگی نمره دار داشته باشید دیگر از این بابت نگران نیستید.

در زمان آشپزی، استفاده از ماسک، قدم زدن در هوای بارانی و حتی آفتابی مواردی است که استفاده از لنز نسبت به عینک خیلی راحت تر می باشد.

بررسی قیمت

هدف از گفتن مزایای خرید لنز این بود که بدانید این تفاوت قیمتی که می پردازید برای راحتی بیشتر خودتان است. درواقع شما بهای بیشتر برای راحتی و زیبایی خودتان می پردازید که باعث می شود این تفاوت قیمت به چشم نیاد.

در این قسمت، قیمت لنز آستیگمات در انواع برندهای موجود را بررسی خواهیم کرد. اما برای این که کدام برند را انتخاب کنید نیاز به نسخه ی پزشک دارید.

در واقع تجویز پزشک مشخص می کند که شما باید از چه لنزی استفاده کنید نه قیمت محصول. الببه شما می توانید پس از دریافت نسخه ی چشمتان در آن محدوده لنز مناسبتان را پیدا و خریداری کنید.

اکیووی

لنز طبی اکیووی یکی از بهترین برندهای لنز طبی است که می توانید برای انواع مشکلات نزدیک بینی، دور بینی و آستیگمات تهیه کنید. لنز آستیگمات اکیووی یکی از بهترین و شفاف ترین دیدها را برای افراد با این مشکل چشمی ایجاد می کند. در طول زمان استفاده پایداری بسیار خوبی دارد و بدون هیچ گونه چرخشی در چشم باقی می ماند.

این مدل یک لنز فصلی است. یعنی می توانید پس از خرید و اولین استفاده تا سه ماه از آن استفاده کنید. البته این به معنای استفاده ی مداوم از آن یست. حتما باید شب قبل از خواب از چشم خارج کنید. در واقع تمامی قوانین و مقرراتی که در مورد لنزهای تماسی طبی گفته شده است در مورد این نوع نیز صادق است.

لنز اکیووی با استفاده از مواد سیلیکون هایدروژل ساخته شده است. به همین دلیل اکسیژن رسانی بسیار بالایی به چشم دارد. همچنین از دیگر ویژگی های مثبت این برند پایداری رطوبتی و محافظت از چشم در برابر اشعه های مضر UVA و UVB است. قیمت لنز آستیگمات اکیو ویو نیز کاملا مناسب است. در واقع این برند نسبت به دیگر برندها دارای پایین ترین قیمت است. اگر به دنبال یک لنز با قیمت مناسب و همچنین با کیفیت بالا هستید حتما خریدش پیشنهاد می شود.

ایراپتیکس

ایراپتیکس یکی از برندهای شناخته شده در حوزه ی برند لنز طبی است. این برند در حوزه ی اپتیک بی نظیر عمل کرده است. قیمت لنز آستگیمات ایراپتیکس نسبت به برند قبلی کمی بیشتر است. این لنز دارای مزایای بیشتری نسبت به برند اکیو ویو است که باعث افزایش قیمت آن شده است.

به عنوان مثال در طول روز می توانید برای مدت زمان طولانی تری از آن استفاده کنید. به همین دلیل این مدل برای افرادی که بیشتر تایمشان را خارج از خانه می گذرانند گزینه ی مناسب تری می باشد. همچنین در ساخت این لنز از تکنولوژی خاصی استفاده شده است که باعث می شود که در برابر تجمعات پروتئینی و چربی سطح چشم مقاوم تر باشد. خوب این باعث  می شود که در طول استفاده دید شفاف تر و واضح تری داشته باشید و همچنین کم تر دچار آلرژی های چشمی شوید. بنابراین به افرادی که دارای آلرژی های چشمی هستند خرید این مدل پیشنهاد می شود.

لنز ایراپتیکس دارای لنزهایی با قدرت اکسیژن رسانی بسیار بالای هستند. لنزهای این برند تا 5 برابر بیشتر نسبت به برندهای دیگر قابلیت اکسیژن رسانی دارند. می توان گفت این برند با این ویژگیش شناخته می شود.

سولکو

لنز آستیگمات سولکو یکی دیگر از مدل هایی است که برای افراد آستیگمات قابل استفاده می باشند.این یک لنز طبی فصای است. نحوه ی استفاده از لنزهای فصلی را که می دانید. پس از اولین استفاده تا 90 روز به صورت روزانه قابل استفاده است.

برند سولکو از جمله برندهایی لست که در طول استفاده حس راحتی کاملی خواهید داشت. راحتی در زمان استفاده از کنتاکت های تماسی بسیار اهمیت دارد. در صورتی که وجود لنز را در داخل چشمتان حس کنید، نخواهید توانست حس راحتی و دید خوبی داشته باشید.

سولکو از اکسیژن رسانی و آبرسانی خوبی برخوردار است. هر دوی این  ویژگی ها در راحتی هنگام استفاده بسیار اهمیت دارد. در صورتی که لنز از محتوای آب خوبی برخوردار نباشد زمانی که در چشم است، احساس خشکی و خستگی به چشم ها القا می کند. اما زمانی محتوای آب مناسب باشد و بتواند در طول استفاده این محتوای آب را در سطح مناسب حفظ کند، دیگر خستگی چشم معنایی نخواهد داشت.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این برند قابلیت تنظیم ph اشک چشم می باشد. در کمتر برندی این قابلیت را می توانید پیدا کنید. این ویژگی باعث می شود که لنزها دید شفاف تر وواضح تری داشته باشند. اشک افراد دارای ماهیت چرب می باشد. رسوب اشک چشم به روی کنتاکت تماسی به مرور باعث کدر شدن آن می شود. حتما می گویید که خوب پس از هربار استفاده آن را با محلول می شورید، درست است که آن را ضدعفونی می کنید، اما باز هم به مرور زمان به روی کیفیت آن تاثیر می گذارد.

قیمت لنز آستیگمات سولکو تقریبا با ایراپتیکس برابری می کند و یک اختلاف جزئی دارد. برند ایراپتیکس برند معروف تری است، اما برای انتخاب بهتر است مشخصات هر دو را بررسی کنید و سپس اقدام به خرید کنید.

مورنینگ

قیمت لنز آستیگمات مورنینگ را می توانید در دو نوع فصلی و سالانه چک کنید. طبیعتا لنز سالانه از لنز فصلی دارای قیمت بالاتری می باشد. این برند کره ای با بهبود دید افراد دچار مشکل آستیگمات و هچمنین دادن عمق به نگاه افراد توانسته است نظر افراد را به خود جلب کند.

تمرکز نور در این مدل بسیار عالی می باشد. به طوری که کاملا نورهای مزاحم را جذب می کند و یک دید شفاف و بدون نقص را فراهم می کند.

همان طور که گفته شد این برند در دو نوع فصلی و سالانه لنزهایش را تهیه کرده است. برندهایی که دارای مدل آستیگمات هستند تنها در مدل فصلی لنزهایشان را تولید می کنند و این باعث وجه تمایز برند مورنینگ با دیگر برندها شده است.

اگر مطمئن هستید نمره ی چشمتان ثابت است و دچار تغییر نمی شود می توانید از مدل سالانه استفاده کنید. تنها مزیت مدل های سالانه صرفه ی اقتصادی آن است. اما معمولا متخصصان پیشنهاد می کنند که از مدل های فصلی استفاده کنید. زیرا هرچه دوره ی استفاده ی لنز کوتاه تر باشد و در مدت زمان کوتاه تری تعویض شوند، سلامت چشم ها بهتر حفظ خواهد شد.

 بایوفینتی

قیمت لنز آستیگمات بایوفینیتی از برند کوپرویژن کمی بالاتر از ایراپتیکس است. این برند محصولی از کشور انگلستان است و کمپانی کوپرویژن است. اینکمپانی سابقه ای طولانی در ساخت لنزهای تماسی را دارد. اگر یک بار این محصول را استفاده کنید متوجه تفاوت آن با دیگر محصولات می شوید.

این برند به گونه ای تولید شده است که حتی افرادی که دارای چشمان خشک و حساس هم هستند بتوانند حس راحتی فوق العاده ای با آن تجربه کنند. اگر از لحاظ قیمتی مشکلی ندارید خرید این برند یعنی لنز بایوفینیتی پیشنهاد می شود. مطمئنا از خرید آن پشیمان نخواهید شد.

رینبو

در نهایت آخرین برندی که برای لنز توریک خدمتتان معرفی می شود، لنز رینبو است. این برند با طراحی فوق العاده ای که دارد حس راحتی را درطول استفاده برای مصرف کننده افزایش داده است. انحنای لبه های آن به گونه ای است که کاملا روی چشم قرار می گیرد و حس راحتی را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد.

قیمت لنز آستیگمات رینبو با توجه به طول عمر دوازده ماه اش می توان گفت مناسب و ارزان می باشد. این برند از اکسیژن رسانی و درصد رطوبت قابل قبولی نیز برخوردار است. اگر دارای چشمان خیلی حساس نمی باشید و قصد استفاده ی طولانی مدت از آن را ندارید این برند می تواند گزینه ی مناسبی برایتان باشد.

حتما توجه کنید که قبل از خرید این محصول از ثابت شدن نمره ی چشمتات مطمئن شده باشید. در صورتی که هنوز نمره ی چشمتان ثابت نشده است، بهتر است از مدل های فصلی استفاده کنید.

اگر دوست دارید تمامی محصولات فوق را مشاهده کنید و تمام ویژگی های آن را مطالعه و با هم مقایسه کنید، پیشنهاد می شود که سری به سایت ایفوریا بزنید. این سایت نمایندگی لنز طبی می باشد که تمامی محصولات را به صورت خاص و انحصاری در اختیار شما قرار خواهد داد.

blank