در حال نمایش 6 نتیجه

لنز مورنینگ کیو

blank

لنز مورنینگ کیو با نمره و بدون نمره برای مصرف کننده در قابل دسترس می باشند و به فرد این کمک را می کند تا چشمان خود را زیباتر کند همانند بقیه روش هایی که برای آرایش چشم وجود دارد.در صورتی که لنز ها از فروشگاه معتبر تهیه شوند و توصیه هایی که در صورتشان ضروری است انجام شود و به درستی تجویز شوند با اندازه های گوناگون وجود دارند که برای اشخاص گوناگون مناسب است.

برای اینکه فردی که لنز چشم استفاده می کند دارای ظاهری باشد طبیعی بهتر و لازم است به کلینیک های دارای اعتبار یا چشم پزشکی برود تا لنز های مطمئن و بی خطری را خریدار می کند.برای خرید لنز زیبایی بدون نمره و یا نمره دار در سایر کشور ها واجب است که فرد مصرف کننده حتما با نسخه پزشک مربوط یا کسی که در این زمینه تخصص داشته باشد برای خرید لنز اقدام کند.

هنگامی که شخصی قصد خرید لنز دارد باید به عواملی نظیر اعتبار و اصیل بودن برند سازنده ی لنز دقت و توجه کافی نماید و هنگامی که متخصص نیاز به تجویز لنز برای فردی ممکن می بیند باید به نمره عینک،سایز کره چشم،میزان اشک فرد،انحنای سطح جلوی چشم،سایز کره چشم فرد توجه کافی نماید.

لنز مورنینگ کیو

سطح پشت و لبه دور لنز مورنینگ کیو به گونه ای طراحی شده که سلامت چشم فرد را زیاد و نور را در دید چشم طولانی تر می کند و برای عالی تر و بهتر شدن بینایی این لنز دارای فناوری های اپتیک فضایی پیشرفته و خاص است و در حال حاضر لنز مورنینگ کیو از بهترین برند ها و مارک های لنزی است که در بازار ایران یافت می شوند.

لنز مورنینگ کیو این خاصیت را دارد که تبادل لایه اشکی و اکسیژن و به صورت کامل و خوب در آن وجود دارد که همین ویژگی سبب شده در زمان طولانی که استفاده می شود فرد را اذیت نکند و با آن راحت باشد همنیطور زمانی که فرد از این لنز استفاده می کند و دید خوب و عالی را دارد چون اکسیژن توسط ماده (Hioxi Filcona) انجام می گیرد.

خصوصیات لنز مورنینگ کیو

طراحی لنز طبی مورنینگ به صورت کروی می باشد که همین طراحی دلیلی است که این لنز طبی  روی کره چشم به درستی قرار بگیرد.لنز مورنینگ از خشکی چشم شخص مصرف کننده جلوگیری می کند به این گونه که محیطی دارد آب دوست و آبرسانی بالا 55% انجام می دهد و این لنز حافظ رطوبت است.

از دیگر خواص این لنز است که رسوب در سطح لنز قرار و نگهداری نمی شوند این امر به خاطر ماده هیدروژل می باشد بنابر این فرد دچار تاری دید،قرمزی و سوزش و خارش نمی شود.لنز های تماسی توسط patent ساخته شوند و این نوع لنز در تولید از تکنولوژی برش تراش به کار گرفته شده است.

لنز مورنینگ برای چشم های حساس مناسب است و هیچ گونه مشکلی برایشان رخ نمی دهد چون patent به کار گرفته شده در آنها سبب شده این لنز دارای دوام زیاد،نازکی و راحتی باشد.لنز طبی رنگی مورنینگ به صورت معمول 12 ساعت در طی روز برای فرد قابل استفاده است به این گونه که این لنز محفظه عدسی آن به طوری طراحی شده که به این که فرد حس مرطوب بودن را در چشم خود حس کند کمک کرده و در مایع مجاط اشکی چشم به هیچ وجه مشکلی رخ نمی دهد.

پیشنهاد فروشگاه ایفوریا به شما مصرف کننده عزیز لنز های تماسی این است که به دلیل اینکه به عفونت چشم مبتلا نشوید هنگام فعالیت هایی مانند اسکی،شنا از این نوع لنز استفاده نکنید.این لنز در طیف نمره های اپتیکی گوناگون زیاد نیاز بیشتر افرادی که از این نوع لنز رنگی استفاده می کنند فراهم سازد.

زیر شاخه های لنز مورنینگ کیو 

در منطقه mogok در کشور کره جنوبی گروهی به نام اینترجو با استفاده از جدید ترین اطلاعات و فناوری که در جهان در زمینه محصولات لنز های چشم وجود دارد اقدام به تولید لنز هایی نموده اند که لنز آستیگمات مورنینگ کیو جزء تولیدات این گروه می باشد.

برای افزایش امکانات مراقبت از چشم در جهت اینکه نیاز و مشکلاتی که در زمینه بینایی وجود دارند خانواده لنز تماسی interoj طراحی و تولید شد.تمام این لنز های کروی شکل هستند چون بر اساس تکنولوژی به ثبت رسیده توسط interojo technolgie scinc طراحی پیدا کرده اند.

به خاطر کروی شکل بودن این لنز ها کروی شکل بودن این محلول لنز باعث شده به کم کردن آستیگماتیسم،بهتر کردن عمق میدان دید،در تمام فصل ها کنترل نشود دقت بینایی کمک زیادی شود.

شعار لنز مورنینگ کیو

شعار لنز مورنینگ ((اختراع برای انسانیت)) است و سیاست کلی شان بر اساس رضایت مشتری ارزش های انسانی و تولید تکنولوژی جدید است.با داشتن روحیه چالش پذیر یعنی و تلاش در این زمینه بوده که از تکنولوژی خلاقانه را استفاده نشود.

همینطور محصولی تولید شود که برای مصرف کننده مفید به کار آمده باشد و در زمینه تولید فلسفه مان شامل تفکر،استراتژی،مدیریتی

برخی از ویژگی های لنز مورنینگ کیو

لنز مورنینگ رطوبت چشم را حفظ کرده و آبرسانی خیلی بالایی دارد(55%).تکنولوژی برش تراش برای لنز مورنینگ به کار گرفته شده.طراحی آسفریک از ویژگی های لنز مورنینگ است همچنین این لنز طراحی بسیار نازک،نرم و سبکی دارد.
اشعه مضر ماوراء بنفش خورشید را به خوبی جذب می کند،لنز مورنینگ از نظر کیفیت بسیار زیاد و عالی را به همراه دارد.

اینکه لنز های مورنینگ کیو مدت استفاده های مختلفی دارند مانند: لنز روزانه، لنز فصلی و لنز سالانه که مشتریان عزیز می توانند از آن استفاده کنند.

blank