در حال نمایش 6 نتیجه

لنز طبی مورنینگ

blank

معرفی میکنیم از بهترین لنز های تماسی به نام لنز طبی مورنینگ که یکی از اولویت های مشتری که از آن استفاده می کنند،و ما سعی خواهیم کرد اطلاعات کاملی را در مورد این لنز برای شما مطرح کنیم که آیا ارزش خرید این لنز بالا خواهد بود؟

اطلاعاتی در مورد لنز طبی مورنینگ

 لنز طبی این محصول برای چشم هایی که مشکل آستیگماتیسم یا دوربینی یا نزدیک بینی را برای شما اصلاح خواهد کرد که می توانید آن را در فروشگاه ایفوریا تهیه کنید.

این محصول خیلی نازک هستند که هیچ احساسی نخواهید کرد،با داشتن ماده ای به نام Bioxifilcon را تولید می کنند که ماندگاری و کیفیت لنز های خود را بالا می برند.این نمونه در مصرف لنز در سه مدل روزانه،فصلی و سالانه می توانند مشتری را از آن راحت استفاده کنند.

سایت ایفوریا این اختیار را به شما می دهد تا اطلاعاتی که از لنز طبی مورد نظر بخواهید را برای شما فراهم کند.برای اینکه سری های مختلف لنز مورنینگ کیو را امتحان و از انتخاب خود راضی باشید.

این لنز برای کسانی مشکل آستیگماتیسم دارند از جمله نزدیک بینی و دوربینی که لنز طبی مورنینگ تولید شده که بتواند مشکلات شما را برطرف کند،این محصول سه دوره مصرف تولید می شود لنز روزانه،لنز فصلی و لنز سالانه که شما می توانید با کلیک کردن روی یکی از محصولات لنز مورد نظر خود را دریافت کنید.

لنز فصلی به طور کلی دارای یک جفت لنز است که شما می توانید هر جفت را می توانید به مدت 3 تا 4 ماه از آن استفاده کنید و با اتمام دوره آن باید از چشم خود خارج کرده و دور بیندازید.ولی لنز های روزانه که همان طور از اسم آن مشخص است باید از اول صبح تا آخر شب از آن استفاده کرده و در زمان مشخصی آن از چشم خارج کرد چون لنز های روزانه دارای تعدادی لنز است که شما می توانید طی ساعت مشخصی از آن استفاده کنید.

لنز طبی مورنینگ علاوه بر طبی بودن رنگی هم دارد که شما می توانید از آن استفاده کنید،اگر از عینک طبی خسته شده اید و دوست دارید که تنوعی به چشمان خود بدهید حتما از لنز رنگی مورنینگ فستیوال استفاده کنید چون علاوه بر اصلاح بینایی تغییر چشم عجیبی را به شما الهام می بخشد.

اکثر شرکت های ایرانی کار را برای مصرف کنندگان لنز طبی راحت کرده است تا بتوانند لنز تماسی مورد نظر و تاییدیه شرکت کره ای interojo را دریافت کنند.

مدت استفاده از لنز طبی مورنینگ 

روزانه:به طور کلی از 30 عدد لنز دارا هستند که به اندازه ی یک ماه برای شما کافی خواهد بود که از فناوری ساخت هایدروژل تولید شدند که ماندگاری های خود را بالا ببرند.

فصلی:در بسته های آن 1 جفت تا 3 جفت وجود دارند،تفاوت زیادی با لنز های روزانه را دارد که با ماده سازنده Hioxofilcon ساخته شده و با محتوای آب %55 جذب آب رسانی را بالا برده.

سالانه:با آستیگمات ترکیب شده و دارای 2 عدد لنز در پک قرار دارد و با فناوری ساخت جدید سیلندر و محور را تشکیل داده و درصد محتوای آب %38 جذب آب رسانی آن متوسط است که ماده سازنده Polymacon توانسته قدرت خود را برابر اکسیژن رسانی دو برابر کند.

خصوصیات لنز طبی مورنینگ

  • محافظت در برابر اشعه UV در طول روز
  • جذب آب رسانی بسیار قدرتمند که مانع از خشکی چشم می شود
  • دارای سیلندر و محور هستند که مقاومت لنز را بالا می برد
  • داشتن نمره های زیاد برای چشم های نمره بالا که کار مشتریان را حل می کند
  • تایید شده توسط شرکت (ihterojo) در کره جنوبی

مراقبت و نگهداری از لنز طبی مورنینگ

قبل از اینکه از لنز طبی مورنینگ استفاده کنید حتما باید دستان خود را با صابون بشورید و لنز را با سر انگشتتان بردارید.و برای اینکه لنز شما پاکیزه بماند از ظرف مخصوص به نام جا لنزی استفاده کنید و برای نگهداری و جلوگیری از قرمزی چشم به نام محلول لنز به کار می رود.توجه داشته باشید اگه با لنز بخوابید باعث بروز مشکل و یا کوری چشم خواهد شد.

blank