در حال نمایش 2 نتیجه

460.000 تومان770.000 تومان

لنز رنگی فستیوال

blank

لنز رنگی فستیوال برای افرادی که می خواهند از لنز استفاده کنند خوب است و اگر می خواهید لنز خوبی داشته باشید و بدون شک این محصول را خریداری کنید.

یکی دیگر از محصولات کره جنوبی است که به تازگی در ایران عرضه شده و فروش زیادی داشته اند،لنز فستیوال مورنینگ رنگ طبیعی و زیبایی دارند که برای خانم های جوان بسیار خوب خواهد بود.

این لنز در دو سری فصلی و سالانه تولید که نیاز های مشتری را تامین کرده است که لنز فستیوال  مورنینگ تاییده شده توسط FDA آمریکا در این محصول وجود دارد.

درباره نمونه های لنز فستیوال مورنینگ 

توضیحاتی زیادی در مورد لنز فستیوال مورنینگ است که یکی از رنگ های درخشان و عروسکی که طرفدار زیادی دارد و دیگری رنگ های طبیعی و شیک که برای چشم زیبا می نشیند.

لنز رنگی سالانه فستیوال مورنینگ:

لنز رنگی سالانه فستیوال مورنینگ با داشتن لنز دور دار و بدون دور طبیعی بودن را تشکیل می دهد و برای  چشم های تیره و روشن خیلی مناسب هستند.و اگر می خواهید طیف گسترده ای در چشم شما ایجاد شود حتما از لنز سالانه فستیوال مورنینگ استفاده کنید چون به دلیل داشتن رنگ های متنوع زیبایی را به ارمغان می آورد.

مدت استفاده این محصول یک سال است که شما می توانید از آن به خوبی استفاده کنید،با داشتن لبه های نازک هیچ احساسی را که لنز در شما وجود دارد را نخواهید فهمید و برای چشم های احساس مناسب بوده آسودگی را برای مشتریان عزیز فراهم ساخته است.

رنگ های این محصول از هر رنگ در Tone1،2،3 وجود دارد مانند:Blue Tone1،Gray Tone2،Green Tone3 هستند که مشتریان می توانند رنگ مورد علاقه خود را انتخاب و استفاده کنند و با وجود کلاسیک بودن دور دار و بدون دور را شگفت انگیز تر می کند تا همین سبک باقی بماند.

لنز رنگی فصلی فستیوال مورنینگ:

مدت استفاده این محصول 3 تا 4 ماه است و محصولی مقدور به صرفه و ارزان را برای کسانی که مشکل مالی دارند را تکمیل می کند تا شما بتوانید آن را زود تر تهیه کنید و لذت ببرید.

معمولا لنز رنگی مورنینگ از سبک های کلاسیک و روشن ساخته شده تا باعث ایجاد سایه و طبیعی بودن لنز را در چشمان شما را تولید کنند.

استفاده از این محصول برای آرایش خیلی مناسب هستند که شما می توانید با رنگ مختلف پوست و مو یا استفاده از رژ لب می توانید زیبایی را به ارمغان بیاورید.

متناسب در طراحی که ایجاد می کند یکسان است و هر سبکی را ایجاد می کند،شما می توانید از لنز زیبایی یا لنز طبی این محصول استفاده کنید.

خصوصیات های لنز رنگی فستیوال مورنینگ 

  • آب رسانی و اکسیژن رسانی بسیار بالا
  • تنوع رنگ در سه نوع:Tone1،2،3
  • داشتن دو سری فصلی و سالانه
  • تایید شده توسط FDA آمریکا

رنگ های این محصول از لنز های دیگر سه بعدی آن بیشتر بوده و احساس راحتی را به شما دست می دهد که حس نمی کنید لنزی در چشمان شما هست که با محتوای آب %38 آب رسانی بالا و قطر لنز 14.00mm است و کاملا مردمک چشم را می پوشاند.

مراقبت و طرز استفاده از لنز رنگی فستیوال مورنینگ

مراقبت برای اینکه لنز شما سالم بماند و چند مطلبی را برای شما توضیح خواهیم داد:

  • در صورت تمام شدن انقضاء 3 تا 4 ماه یا یکسال حتما باید لنز خود را جایگزین کنید.
  • در هنگام ورزش یا استخر از لنز استفاده نکنید چون امکان گم شدن آن زیاد است.
  • برای نگهداری از لنز فستیوال مورنینگ باید در جا لنزی قرار گیرد.
  • ضد عفونی کردن از محلول لنز خوب استفاده کنید تا به مراتب از روز قبل بهتر شود.
  • و قبل از خریدن لنز فستیوال مورنینگ اگر چشم های شما ضعیف هستند باید به پزشک مراجعه کنید تا نمره اصلی شما را بدهد.
  • توجه داشته باشید که مخاطبین افراد خود از لنز شما استفاده نکنند چون عفونت و چرک را ایجاد می کند و همین امر باعث می شود بعد از مدت ها مدام اشک بریزید که این کار اصلا نشانه خوبی نیست.

طرز استفاده از لنز های رنگی فستیوال مورنینگ که چند مورد از مطالب مهم را برای شما توضیح خواهیم داد:

  • قبل از اینکه از لنز فستیوال مورنینگ استفاده کنید حتما دست های خود را با صابون بشویید و دست خود را خشک کنید.
  • در جالنزی از بزاق (آب دهان) و یا از شیر آب استفاده نکنید چون میکروب و شوره را تشکیل می دهد،توصیه میشه از محلول لنز استفاده کنید.
  • برای شست و شوی لنز ابتدا باید لنز خود را در جا لنزی قرار داده و آن را با محلول لنز بشویید یا مالش دهید تا رسوبات پروتئین از بین برود.
  • همیشه سعی کنید لنز های خود را تمیز نگه دارید تا برای چشمتان مشکلی به وجود نیاورد.

مشتری گرامی برای خرید به فروشگاه لنز ایفوریا مراجعه کنید و از خریدی که کرده اید راضی باشید.

blank