در حال نمایش 3 نتیجه

فروش ویژه
450.000 تومان550.000 تومان

لنز رنگی دهب 

blank

لنز رنگی دهب یکی دیگر از کمپانی Dahab و کشور کره جنوبی است که لنزی با ایمنی بیشتر و از لحاظ راحتی برای مشتریان فراهم کرده و رنگ های متنوعی دارد که مشتری می تواند لنز زیبا،طبیعی و رنگ بندی انتخاب کنند.

لنز رنگی دهب سبک های رنگ با منحصر به فردی را دارند که اکثرن مدل لنز های خود را از طلا و سایه دار در 30 نوع رنگ ترکیب کرده اند.لنز دهب مخصوص آرایش و مردمک های بزرگ است که چشم ار زیبا می کند و باعث جذابیت بیشتر شما خواهد شد.

لنز رنگی دهب دو نمونه روزانه و فصلی دارند که روزانه در طول روز و فصلی 3 تا 4 ماه مورد استفاده قرار می گیرد که برای مشتریان قابل به صرفه است.

اطلاعاتی در مورد لنز دهب 

این نوع مدل از لنز های تماسی نرم است که کیفیت و از لحاظ محتوای آب،قطر لنز رنگی و از مهم تر فناوری ساخت که شرکت کره جنوبی با ماده هایدروژل لنز های خود را تقویت کرده.

لنز رنگی دهب در سال 2015 کار خود را شروع کرده و توانسته یکی از بهترین و خارق العاده ترین طراحی را به ارمغان بیاورد.

کدام یک از رنگ های دهب را انتخاب کنیم؟

سولیتر(Solitaire):یک رنگ خاکستری و بدون دور که رنگی منحصر به فرد است و حالتی که روی چشمان خود می گذارید،و باعث براق افتادن چشم شما می شود که برای آرایش خیلی مناسب بوده و مشتریان از این رنگ راضی هستند.

اسکای(Sky):رنگی منحصر به فرد که با رنگ بندی آبی روشن و خاکستری کم رنگ ترکیب شده و بدون دور است ولی اکثر لنز های دهب بدون دور خواهد بود که سری جدیدی از سری گلد(Gold)وجود دارد،در این رنگ سایه ای را مشاهده می کنید و یکی از برجسته ترین برای این لنز  چشم زیبا است.

کت آی(Cat Eye):این رنگ مانند گربه ای یا همان عروسکی که در چشم خیلی زیباست و یکی از کمیاب ترین رنگ قهوه ای روشن(فندقی)تولید می شوند.

لومیر بلو(Lumirere Blue):یک رنگ منحصر به فرد برای مشتری هایی که به رنگ آبی علاقه دارن مناسب خواهد بود،و ترکیب آن آبی روشن و دانه های مشکی که حتی در آن سبز کم رنگ هم اندکی دیده می شود.

لومیر گری(Lumirere Gray):رنگی منحصر به فرد که ترکیبی از رنگ خاکستری روشن و دانه های مشکی استفاده کردند که برای خانم های جوان در جشن ها و مهمانی از آن لذت ببرند.

لومیر براون(Lumirere):این لنز ترکیب شده از رنگ قهوه ای کم رنگ و سایه مشکی استفاده شده که از لحاظ زیبایی و طبیعی بودن آن را به شما حس خوبی می دهد.

لومیر هازل(Lumirere Hazel):رنگ بندی این لنز از قهوه ای روشن که در آن از رنگ خاکستری استفاده می شود که باعث شیک بودن شما خواهد بود،لنزی مورد علاقه خانم های جوان است که می تواند از آن لذت می برید.

گری گرین(Gray Green):رنگ منحصر به فرد که خیلیا را به خود جلب کرده که ترکیبی از رنگ سبز و خاکستری که بیشتر در لنز های رنگی دهب دیده شده که رنگی بینظیر و عالی را به ارمغان می آورد و برای کسانی که چشمانی تیره دارند زیبا و حالت طبیعی را به وجود می آید.

خصوصیات های این محصول 

  • تنوع رنگ های زیاد و طبیعی
  • یکی از پرفروش ترین لنز رنگی دهب و امروزی
  • محصول دیگر از کره جنوبی که به تازگی لنز های تماسی آن منحصر به فرد است.

مراقبت و نگهداری از لنز دهب 

همان طور که می دانید همیشه باید از لنز سالانه استفاده کرد چه در داخل چشم و یا بیرون چشم که را لنز باید در جالنزی قرار دهیم ولی توجه داشته باشیم لنز پاره نشود و مراقب باشید لبه های لنز به در جالنزی گیر نکند که باعث تیزی لنز و ایجاد زخم در چشم شما خواهد شد.

قبل از برداشتن لنز در جالنزی حتما قبل از استفاده دست های خود را با صابون کاملا بشوریم که لنز آلوده نشود.

 برای اینکه لنز شما عمر و ماندگاری بالایی داشته باشد از محلول لنز استفاده کنید که جلوگیری از میکروب و ضد عفونی کردن آن می باشد.

مشتری گرامی برای خرید به فروشگاه لنز ایفوریا مراجعه کنید و از خریدی که کرده اید راضی باشید.

blank