در حال نمایش 3 نتیجه

لنز رنگی سولوتیکا

blank

لنز رنگی سولوتیکا از محصولات برزیلی است که طرفداران زیادی دارد و با رنگ جذاب و خیره کننده ای را در اعماق وجود دنیا و طبیعت وجود آوردند، لحاظ کیفیت و تنوع رنگ از بقیه برند ها برتر است.

سولوتیکا برای هر چهره ای زیبا بوده و برای هر پوستی رنگ مورد نظر برای خود انتخاب کنند.این لنز معمولا محصول های متفاوتی دارند و هر کدام رنگ خاص را تولید کردند.

فرد مورد نظری که می خواهد چشمانی زیبا داشته باشند برای مشتریان ارائه داده و در کشور دنیا این لنز معروف برزیلی وجود دارد.و از لحاظ کلی درست است که قیمت آن بالا بوده ولی ارزش خرید یک محصول خوب را دارد.

blank

کدام یک از محصولات لنز رنگی سولوتیکا را انتخاب کنیم؟

لنز سولوتیکا هیدروکور:این لنز با براق بودن آن رنگ های تماشایی و واقعی خلق کرده و نمونه های آن رنگ کوارتزو،کریستال،آمبر و اکره محبوبیت های زیادی را دارند و این امر باعث رونق بیشتر این لنز در سال های گذشته بوجود آمده و همین امر باعث شده که جزء لنز های کلاسیک و شیک به حساب بیاد تا جذب مشتری زیادی داشته باشد.

لنز سولوتیکا نچرال کالرز:دارای رنگ و سایه که لنز ها را به صورت طبیعی و باعث زیبایی چشم خواهد شد که نمونه های آن اکره،مل،اولا،توپازیو،آیس،گرافیت،آمبر،کریستال و کوارتزو وجود دارد که با سری های دیگر تفاوت دارند که از لحاظ روشنی و تیره بودن لنز های سری سولوتیکا با هم تفاوت زیادی دارند.

لنز سولوتیکا هیدروکور ریو:یکی از بهترین لنز های طبیعی برای آرایش است و برای چشم هایی که رنگ تیره دارند و می خواهند مدل لنز جدیدی را تهیه کنند این محصول برای شما خانم های جوان مناسب است،و نمونه های رنگی آن مثل آی پاناما،کپاکابانا،بوژیوس و پاراتی هستند،که با حکم تایید شده از کمپانی Solotica تولید می شوند.

فصلی یا سالانه ؟

فصلی:حداکثر مدت استفاده آن 3 تا 4 ماه است که با ماده سازنده Polmacon ساخته می شوند،که ماندگار بالایی برای لنز وجود می آید،فصلی رنگ های زیادی نسبت به سالانه ها دارند،اکثر مشتری های عزیز خیلی از نمونه لنز خیلی راضی هستند که یکی قیمت مناسب و دیگری مقدور به صرفه می باشد.

این نمونه دوربینی و نزدیک بینی را اصلاح می کند و مانع از قرمزی و آلودگی چشم می شود، همین ماده اکسیژن رسانی را بالا می برد و اجازه می دهد تا هوا و رطوبت در جریان باشد این دو عامل خشکی چشم را نابود می کند و همین باعث می شود که چشم شما هنگام برداشت لنز آسیب نبیند.

لنز فصلی از لحاظ نرمی در برابر روزانه و سالانه نازک تر هستند ولی سالانه خیلی ضخیم اند ولی اگر با ناخن انگشت خود لنز را بردارید زود پاره نمی شود ولی فصلی چون نازک هستند در اثر ناخن زود پاره می شود که برای مردمک چشم خیلی خطر ناک هستند.

سالانه:حداکثر مدت استفاده آن یک سال است و قابل توجه محصول که سطح کیفیت آن خیلی از فصلی بیشتر بوده و تنوع رنگ زیادی دارد که در فروش آن از فصلی بیشتر و مانند هیدروکور ریو،نچرال کالرز هستند.

این مدل از لنز های 12 ماهه محصولات کمتری را در بازار عرضه کرده است ولی برای مشتریان عزیز در مدت استفاده خیلی مقدور به صرفه هست و همین امر باعث می شود که خیلیا را به خود جلب کند.

مدت استفاده این نمونه لنز یک سال که خیال مشتریان را راحت می کند،اکثر این لنز ها از فناوری ساخت سیلیکون هایدروژل یا هایدوژل استفاده می کنند که هایدروژل نسبت به سیلیکون هایدروژل کیفیت بهتری را دارد.

مراقبت و طرز استفاده از لنز رنگی سولوتیکا

مراقبت برای اینکه لنز شما سالم بماند و چند مطلبی را برای شما توضیح خواهیم داد:

  • در صورت تمام شدن انقضاء 3 ماه یا 12 ماه حتما باید لنز خود را جایگزین کنید.
  • در هنگام ورزش یا استخر از لنز استفاده نکنید چون امکان گم شدن آن زیاد است.
  • برای نگهداری از لنز های رنگی سولوتیکا باید در جا لنزی قرار گیرد.
  • ضد عفونی کردن از محلول لنز خوب استفاده کنید تا به مراتب از روز قبل بهتر شود.
  • و قبل از خریدن لنز رنگی سولوتیکا اگر چشم های شما ضعیف هستند باید به پزشک مراجعه کنید تا نمره اصلی شما را بدهد.
  • توجه داشته باشید که مخاطبین افراد خود از لنز شما استفاده نکنند چون عفونت و چرک را ایجاد می کند و همین امر باعث می شود بعد از مدت ها مدام اشک بریزید که این کار اصلا نشانه خوبی نیست.

لنز های رنگی سولوتیکا برای ساعات طولانی خیلی خوب عمل می کنند که یکی از اولویت های اصلی مشتری است که بعضی از لنز ها بعد از مدتی چشم شما را اذیت می کند که دلیل آن مقاومت چشم شما بستگی دارد.

طرز استفاده از لنز رنگی سولوتیکا که چند مورد از مطالب مهم را برای شما توضیح خواهیم داد:

  • قبل از اینکه از لنز رنگی سولوتیکا استفاده کنید حتما دست های خود را با صابون بشویید و دست خود را خشک کنید.
  • در جالنزی از بزاق (آب دهان) و یا از شیر آب استفاده نکنید چون میکروب و شوره را تشکیل می دهد،توصیه میشه از محلول لنز استفاده کنید.
  • برای شست و شوی لنز ابتدا باید لنز خود را در جا لنزی قرار داده و آن را با محلول لنز بشویید یا مالش دهید تا رسوبات پروتئین از بین برود.
  • همیشه سعی کنید لنز های خود را تمیز نگه دارید تا برای چشمتان مشکلی به وجود نیاورد.

مشتری گرامی برای خرید به فروشگاه لنز ایفوریا مراجعه کنید و از خریدی که کرده اید راضی باشید.

blank