در حال نمایش 2 نتیجه

1.000.000 تومان1.100.000 تومان

لنز رنگی آیس کالر

لنز رنگی آیس کالر یک انتخاب متفاوت برای تضمین زیبایی چهره و استایل است. نمی توانید شخصی را پیدا کنید که زیبایی برایش اهمیت ندارد. افراد دوست دارند زیبا به نظر برسند و در راستا به رسیدن به این هدف شیوه های مختلفی را امتحان می کنند.تغییر رنگ مو، انجام میکاپ های مختلف و عمل های زیبایی روش هایی است که افراد برای زیبایی از آن بهره می گیرند.

یکی از جدیدترین متدها که خیلی هم اثر بخش بوده است، خرید لنز رنگی است. لنز رنگی می تواند با تغییر رنگ چشم زیبایی چهره چند برابر کند. همچنین به تغییر چهره نیز بسیار کمک می کند. یعنی ان برای افرادی که از ظاهر خود خسته شده اند و به دنبال ایجاد تغییر در چهره شان هستند نیز مناسب است.

در این مقاله با یکی از پرفروش ترین و بهترین لنز رنگی به نام ایس کالر آشنا خواهید شد.

معرفی لنز رنگی آیس کالر

لنز رنگی آیس کالر یک برند شناخته شده است که به خاطر داشتن رنگ های یخی و شفافش بسیار معروف است. این برند لنزهای رنگی خود را در دو دسته فصلی و سالانه  عرضه کرده است.

هر دو مدل لنز رنگی فصلی و سالانه با استفاده از مواد هایدروژل ساخته شده است. این ماده ی آب دوست ضمن حفظ رطوبت چشم از خشکی و ناراحتی چشم در حین استفاده جلوگیری می کند. هر چند این لنزها نسبت به لنزهای سیلیکون هایدروژل اکسیژن رسانی کمتری برخوردار هستند، اما همچنان تاثیری بر کیفیت و کارایی آن ندارد.

لنز رنگی فصلی آیس کالر و لنز رنگی سالانه ی آن هر دو در قطر 14.2 و انحنای پایه 8.6 میلیمتر تولید شده است. از لحاظ سایز می توانید مطمئن باشید که برایتان مناسب است. اما اگر باز هم دچار شک و تردید هستید می توانید با یک متخصص در این باره مشورت کنید.

لنزهای رنگی آیس کالر علی رغم این که دارای رنگ های روشن و شفاف هستند، اما جلوه ای بسیار طبیعی در چشم دارند. به طوری که اگر برای اولین بار با شخصی ملاقات کنید به سختی خواهد فهمید که از لنز زیبایی استفاده می کنید.

در حال حاضر این برند دامنه ی محصولاتش را گسترش داده است و لنزهای رنگی مات نیز تولید کرده است. در ادامه کاتالوگ آن به طور کلی خدمت شما معرفی می شود.

اگر بتوانید رنگ لنزتان را به درستی انتخاب کنید، مطمئن باشید که زیبایی چشم هایتان تضمین شده خواهد بود. این لنز هم بسیار راحت است و هم تاثیر شگفت انگیزی بر تغییر رنگ چشم دارد.

ویژگی لنز رنگی آیس کالر

ویژگی های لنز رنگی آیس کالر که می تواند در انتخاب و خریدتان تاثیر داشته باشد به شرح زیر است:

  • تنوع رنگ
  • ترکیب رنگ های بی نظیر
  • تاثیر صد در صد بر تغییر رنگ چشم
  • داشتن دو نوع فصلی و سالانه
  • حس راحتی در چشم
  • ساخته شده با مواد با کیفیت و عدم ایجاد حساسیت
  • داشتن مدل های نمره دار
  • مناسب برای استفاده های روزانه و همچنین مهمانی های شبانه
  • عدم تحریک پذیری چشم
  • مناسب برای تمام گروه سنی ها
  • عدم خشکی چشم
  • و ….

مشخصات مثبت لنز آیس کالر بسیار زیاد است. کمتر کسی پس از استفاده از این لنز تماسی احساس ناراحتی کرده است و یا رضایت کافی نداشته است.

معمولا افرادی که یک بار از این برند استفاده می کنند جز مشتریان وفادار آن باقی می مانند. با این حال برخی از افراد به قیمت بالای آم خرده گرفته اند. گرچه می توانید با قیمت پایین تر نیز لنز رنگی خریداری کنید، اما به طور قطع دیگر با این ویژگی ها روبه رو نخواهید شد.

با توجه به این که چشم ها جز اندام های بسیار حساس شدند، باید در صورت استفاده از اجسام خارجی که این چنین در تماس مستقیم با چشم هستند کاملا دقت کنید.

معرفی کاتالوگ آیس کالر

همان طور که گفته شد این برند ز لحاظ تنوع رنگ بسیار فوق العاده عمل کرده است. 26 رنگ این کاتالوگ نشان دهنده ی این موضوع است. این مجموعه رنگ را می توانید هم به صورت فصلی و هم به صورت سالانه و هم به صورت لنز طبی تهیه کنید.

پس یک دامنه ی انتخاب بسیار گسترده پیش روی شما است. افرادی که دچار نزدیک بینی هستند می توانند با خرید لنز طبی رنگی آیس کالر هم زیبایی را به چشمهایشان هدیه دهند و هم از شر عینک طبی خود خلاص شوند.

کدهای رنگی این مجموعه در ترکیب رنگ های اصلی خدمت شما معرفی می شود:

عسلی

لنز عسلی یاز رنگ هایی است که به خاطر طبیعی بودنش طرفداران بسیار زیادی دارد. لنز رنگی آیس کالر ترکیب رنگ های متنوع و بسیار جذابی را در این کد رنگی عرضه کرده است:

  • شاینی بروان: لنز عسلی خاکی بدون دور
  • کارولینا: لنز عسلی بدون دور
  • ویرجینیا: لنز عسلی سبز دوردار
  • کارامل: لنز عسلی دور دار
  • ایندیانا: لنز عسلی دور دار
  • رادین گلد: لنز عسلی دور دار
  • دیپ مارس: لنز عسلی قهوه ای تیره دور دار

ترکیب رنگ های عسلی کمی نزدیک بهم است و این می تواند باعث سردرگمی شما شود. اما اگر کمی بیشتر دقت کنید، متوجه تغییرات جزئی آن خواهید شد. همچنین به تفاوت میان مدل های دور دار و بدون دور نیز توجه داشته باشید. لنزهای دور دار یا دور مشکی کمی چشم را بزرگتر و برجسته تر نشان می دهند. که اگر این مدلی دوست ندارید، می توانید از مدل های ساده و بدون دور استفاده کنید.

طوسی

مدل بعدی از کاتالوگ لنز رنگی آیس کالر خدمت شما معرفی می شوذ، لنز طوسی است. لنز طوسی نیز جز گزینه هایی است که افراد با استایل خاص بسیار آن را می پسندند. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این لنز چشم، تناسب آن با رنگ پوست های روشن و تیره است.

کدهای رنگی این مدل به شرح زیر است:

  • شاینی گری: لنز طوسی آبی بدون دور
  • گلد بلو: لنز طوسی عسلی ته مایه سبز دور دار
  • آلوورا: لنز طوسی سبز دوردار
  • ونوس: لنز طوسی با میکس سبز عسلی بدون دور
  • اسپینل گری: لنز طوسی سبز دوردار
  • سیلور مون: لنز طوسی ته مایه عسلی دور دار
  • رادین وایت: لنز یخی طوسی دور دار

هر کدام از این مدل ها زیبایی و طرح منحصر به فرد خودشان را دارند. یکی از مدل های زیبای این برند مدل گلد بلو است. این لنز ترکیب رنگ بسیاری خاص دارد و چشمان را به آسمانی بی کران تبدیل می کند. طوسی عسلی با ته مایه سبز که حاشیه مشکی دارد، جلوه ای عجیب و جادویی به چشم ها خواهد داد.

اگر دوست دارید همه را متحیر کنید، حتما این رنگ را انتخاب کنید. مدل ها دیگر نیز زیبا هستند. اگر ترکیب درستی برای آرایش و رنگ لنزتان انتخاب کنید قطعا تمامی مدل ها شما را راضی خواهند کرد.

سبز

لنز سبز را افراد عاشق طبیعت بسیار می پسندند. این رنگ جلوه ای از حیات و طبیعت می باشد و می تواند همین حس سر زندگی را به چشمان افراد منتقل کند. چند کد رنگی بسیار زیبا لنز رنگی آیس کالر به شرح زیر است:

  • چارمینگ گرین: لنز سبز عسلی دوردار
  • آریزونا: لنز سبز بدون دور
  • آمازون: لنز سبز عسلی دور دار
  • لایت مارس: لنز سبز دور محو
  • گارنت: لنز سبز یشمی بدون دور
  • کورال: لنز سبز یشمی بدون دور

لنز زیبایی سبز برای افرادی که پوست سفید و روشن دارند انتخاب مناسبی خواهد بود. اما اگر دارای جز افرادی هستید که پوست سبزه دارند و دوست دارند این رنگ چشم را انتخاب کنند، حتما آرایش دارک را انتخاب کنید.

بدین ترتیب چشمانتان برجسته تر و زیباتر دیده می شود. چون رنگ پوستتان نیز سبزه است و رنگ لنز سبز نیز انتخاب کرده اید، آرایش های روشن و براق خیلی توصیه تمی شود. اگر هم رنگ پوست تیره دارید لنز سبز عسلی زا می توانید انتخاب کنید. این رنگ در صورتتان خواهد درخشید و زیبایی چهره تان را چند برابر خواهد کرد.

لنز آبی

لنز آبی از مدل های فانتزی وبسیار جذاب لنزهای رنگی است. در کشور ما چون بیشتر افراد دارای پوست های گندمی و گرم می باشند، فکر می کنند این لنز برایشان مناسب نمی باشد. اما اگر کمی ظاهر خود را تغییر دهید می توانید از این لنز استفاده کنیدو منظور از تغییر ظاهر تغییر رنگ مو وسبک آرابیش است.

لنز رنگی آیس کالر در مدل های زیر ادارای این کد رنگی است:

  • ماداگاسکار: لنز آبی کهکشانی
  • سافایر بلو: لنز آبی سبز بدون دور
  • ریل بلو: لنز آبی سبز بدون دور
  • رادین اسکای: لنز آبی آسمانی دور دار
  • اونیکس بلو: لنز آبی اقیانوسی دور دار

اگر دوست دارید بدانید چطور می توانید از این لنزها استفاده کنید که چهره تان هم ظاهر زیبا داشته باشد و هم طبیعی به نظر برسد می توانید مدل های مختلف را در گوگل مشاهده کنید و از آن ها ایده بگیرید.

زمان استفاده از این مدل لنز رنگی سعی کنید خیلی آراشیش های غلیظ و میکاپ های سنگین انجام ندهید. زیرا این لنز خود دارای رنگ روشن است و انجام میکاپ های زیاد می تواند باعث نازیبایی چهره شود.

در واقع بهتر است یک حالت تعادل را حفظ کنید. انجام آرایش زیاد و یا خیلی کم هنگام استفاده از این محصولات توصیه نمی شود.

مشکی  

لنر رنگی آیس کالر جز معدود برندهایی است که دارای لنز مشکی است. شاید فکر کنید این لنز کارایی خاصی ندارد. اما خیلی از افراد که چشمان روشن دارند از این لنز رنگی استفاده می کنند. البته این مدل تنها برای افراد با چشمان روشن کارایی ندارد، بلکه افرادی که چشمان قهوه ای رنگ نیز دارند می توانند از این کنتاکت تماسی استفاده کنند. نا این کد عبارت است از:

  • کربن بلک: لنز مشکی

اگر دوست دارید چهره ای کاملا شرقی پیدا کنید، حتما این مدل را تهیه کنید. رنگ موی مشکی و چشمان مشکی با پوستی سفید می تواند بسیار متفاوت و جذاب تر از مدل های بلوند و روشن باشد.

خرید لنز رنگی آیس کالر

برای خرید لنز رنگی آیس کالر ابتدا کد رنگی خود را انتخاب کنید و سپس در تعداد دلخواه سفارش خود را ثبت کنید. بهترین مکان برای خرید لنزهای تماسی زیبایی نمایندگی های فروش می باشد.

خوبی خرید از نمایندگی های فروش، امکان خرید از سایت های آن است. بدین ترتیب دیگر الافی مراجعه به فروشگاه ها و ماندن در ترافیک را نخواهید داشت.

ایفوریا نمایندکی لنز رنگی در تهران با فروش آنلاین دسترسی راحتی برای تهیه محصولات لنزهای تماسی فراهم کرده است. می توانید انواع مختلف لنزهای تماسی را با بهترین قیمت از این فروشگاه تهبه کنید.

قیمت های اراه شده در این فروشگاه کاملا رقابتی است و نمی توانید مناسب تر از این قیمت را پیدا کنید. همچنین محصولات جانبی مورد نیاز با لنزعای تماسی را نیز می توانید از همین جا خریداری کنید.

جالنزی و محلول لنز دو محصول اساسی هنگام استفاده از کنتاکت های تماسی است. محلول لنز برای ضدعفونی و نگهداری آن ها استفاده می شود. از آن جا که آیس کالر نیز لنزهایی فصلی هستند حتما در طول استفاده نیاز به محلول لنز خواهید داشت.

نحوه ی استفاده از لنز آیس کالر

استفاده از لنزهای تماسی ایمن هستند در صورتی که نکات و ستورالعمل های داده شده حتما رعایت شود. زمان استفاده از لنزهای رنگی به علت این که مصارف زیبایی دارند و بیشتر از محصولات آرایشی استفاده می کنند، رعایت این موارد ضروری تر است.

به همین دلیل دقت کنید که ابتدا لنز را در چشتمتان قرار دهید و سپس آرایش کنید. در غیر این صورت احتمال این که مواد آرایشی با لنزها وارد چشمتان شود بسیار زیاد است. در این صورت قرمزی چشم و ایجاد عفوتت در چشم بسیار محتمل خواهد بود و دیگر هیچ زیبایی بابت لنزهای تماسی چشم هایتان نخواهد داشت.

همچنین هنگام استفاده از لنزهای تماسی دقت کنید که حتما لنزهای آرایشی تان را زود به زود تعویض کنیدو مخصوصا ریمل ها مدادهای چشم و هرچه که در تماس با چشم است را باید به موقع تعویض کنید.

با رعایت همین موارد ساده و رعایت نکات بهداشتی قطعا هیچ مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد و از استفاده از لنز رنگی آیس کالر لذت خواهید برد.

اگر قیمت لنز رنگی را دوست دارید چک کنید، حتما سری به فروشگاه ایفوریا بزنید. همچنین سوالات نظرات و پیشنهادات خود را می توانید با کارشناسان فروش در میان بگذاریدو مشاوراتی که توسط کارشناسان داده می شود رایگان است و هیچ هزینه ای بابت آن اخذ نمی شود.

blank