در حال نمایش 29 نتیجه

440.000 تومان480.000 تومان
460.000 تومان770.000 تومان
NEW
460.000 تومان770.000 تومان
480.000 تومان520.000 تومان
600.000 تومان650.000 تومان
700.000 تومان
700.000 تومان750.000 تومان
700.000 تومان750.000 تومان
750.000 تومان850.000 تومان
850.000 تومان900.000 تومان
950.000 تومان1.000.000 تومان
1.000.000 تومان1.100.000 تومان
1.000.000 تومان1.050.000 تومان
1.100.000 تومان1.200.000 تومان
1.300.000 تومان1.400.000 تومان
1.600.000 تومان1.700.000 تومان
1.600.000 تومان1.700.000 تومان
1.600.000 تومان1.700.000 تومان

لنز رنگی فصلی

لنز رنگی فصلی مناسب برای سه ماه استفاده است. در دنیای امروز افراد بیش از حد به زیبایی و آراسنه به نظر رسیدن ظاهرشان اهمیت می دهند. لنزهای تماسی یک گزینه ی ایده آل برای متفاوت کردن ظاهر می باشد. با استفاده از لنز رنگی می توانید ظاهری شیک تر برای خود ایجاد کنید. کلفی است بدانید که رنگ مناسبتان کدام است. تغییر استایل با تغییر فصل کاری است که بسیارز افراد انجام می دهند. شما می تواخید با خرید لنز فصلی استایلتان را خاص تر و منحصر به فردتر کنید.

معرفی لنز رنگی فصلی

احتمالا بتوانید حدس بزنید که لنز رنگی فصلی چه نوع لنزی می باشد. اما برای این که کاملا به طوری اصولی با این نوع لنز چشم و همچنین نحوه ی استفاده ی آن آشنا شوید این قسمت را بخوانید.

این یک نوع لنز نرم است که متخصصان با استفاده از مواد هایدروژل و یا سیلیکون هایدروژل آن را تولید می کنند. در مقابل لنزهای تماسی نرم لنز سخت قرار دارد. اما لنزهای رنگی جز لنزهای تماسی نرم هستند. لنز تماسی رنگی فصلی یک نوع لنز با مصرف روزانه است.

منظور از کلمه ی روزانه این است که حتما باید قبل از خواب ار چشم خارج شود. اگر شما جز مصرف کنندگان لنزهای تماسی هستید، قطعا برای یکبار مرتکب این اشتباه شده اید. پس از بیدار شدن قطعا احساس خوبی نداشته اید. حس خشکی و ناراحتی معمول ترین احساساتی است که افراد با آن مواجه می شوند.

اما مرکز کنترل بیمارهابی عفونی هشدار داده است، که اگر با لنزهای تماسیتان بخوابید، خطر ابتلا به عفونت چشم را تا هشت برابر افزایش می دهید. زمانی که با لنزتان می خوابید چشم هایتان بسته است. بنابراین احتمال رشد باکتری در این محیط بسته و مرطوب افزایش پیدا می کند.

شاید بپرسید پس زمانی که بیدار هستیم هم این اتفاق برای چشم هایتان خواهد افتاد؟ جواب این سوال خیر است. زیرا در طول روز شما دائما در حال پلک زدن هستبد. پلک هایتان به طور ناخودآگاه سطح لنزتان را تمیز می کنند.

اگر با لنزهای تماسی خود خوابید و صبح چشمانتان قرمز، متورم بود و احساس سوزش داشتید، با عجله لنز را از چشمتان خارج نکنید. ابتدا از قطره مرطوب کننده لنز استفاده کنید. سپس بعد از این که مطمئن شدید چشم هایتان هیدراته شد؛ می توانید برای خارج کردن آن از چشم اقدام کنید.

نحوه استفاده از لنز رنگی فصلی

استفاده از لنز رنگی فصلی بسیار راحت می باشد. برای استفاده از کنتاکت تماسی تان، باید قبل از باز کردن بسته بندی دست هایتان را بشورید. حالا لنز را از داخل بسته بنذی خارج کنید. آن را سر انگشتتان قرار دهید و مقابل چشمتان بگیرید.

باید به صورت کاسه ای شکل باشد. حالا آن را داخل چشمتان قرار دهید. برای این که راحت آن را داخل چشمتان قرار دهید از دست دیگرتان نیز کمک بگیرید. با کمک دست دیگر از بسته شدن چشمتان جلوگیری کنید.

پس از این که لنز را داخل چشمتان قرار دهید باید چند بار پلک بزنید تا کاملا به روی قرنیه چشمتان قرار دهد. در این صورت رنگ چشمتان متناسب با رنگ انتخابی تغییر خواهد کرد.

پس از این که در طول روز با چشمان رنگی تان همه را محسور خود کرده اید، شب هنگام زمان آن است که آن را از چشمانتان خارج کنید. خارج کردن آن نیز بدین صورت است که ابتدا باید دست هایتان را بشورید و خشک کنید. اگر صورتتان آرایش دارد نباید تا بعد از برداشتن آن آرایش را پاک نکنید.

جلوی آینه بایستید، با سر انگشت لنز را از چشمتان خارج کنید. بعد از خارج کردن لنزتان باید آن را با محلول بشورید و در جالنزی که از قبل تهیه کردید قرار دهید. جالنزی را نیز با محلول لنز کاملا پر کنید. بدین ترتیب می توانید روز بعد به راحتی از لنزتان استفاده کنید.

بسیاری از افراد در زمان استفاده از لنز سالانه و فصلی ار احساس خشکی که در چشمشان به وجود می آید شاکی می شوند. مخصوصا در تابستان و یا زمستان که فرد در معرض لوازم گرمایشی و سرمایشی قرار می گیرند، بیشتر این حس را تجربه خواهند کرد.

راه حل

یکی از ساده ترین و صد در صد موثر جهت جلوگیری چشم در برابر خشکی هنگام استفاده از کنتاکت های تماسی قطره مرطوب کننده لنز می باشد.

این قطره چشم را کاملا هیدراته می کند و از خشکی چشم جلوگیری می کند. غدد اشکی چشم که کار تولید اشک را در داخل چشم به عهده دارند باعث مرطوب ماندن چشم می شوند. اما این قطره مرطوب کننده علاوه بر این که این کار را نیز انجام می دهند، حاوی مواد پروتئینی، هورمون ها و اکسیژن نیز می باشد. این ها به جلوگیری از عفونت در چشم بسیار کمک می کند.

حتی پیشنهاد می شود افرادی که دچار خشکی چشم نیستند نیز از قطره مرطوب کننده استفاده کنند. لستفاده از آن کاملا بی ضرر می باشد.

اگر در صورت استفاده از قطره همچنان احساس خشکی و ناراحتی در چشمتان کردید لازم است به چشم پزشک مراجعه کنید. اختمالا مشکل شما چیزی فراتر از استفاده از قطره لنز می باشد.

توجه کنید که طریقه ی استفاده از لنز طبی فصلی نیز به همین صورت است.

خرید لنز رنگی فصلی

خرید لنز رنگی حالا چه لنز رنگی فصلی و یا لنز رنگی سالانه کاری بسیار لذت بخش است. بسیاری از افراد فکر می کنند این کار بسیار دشوار است. تنها کافی است رنگ ها را و ترکیب آن ها با هم بشناسید.

برای انتخاب صحیح و خرید رضایت بخش پیشنهاد می شود ابتدا رنگ پوست و یا همان تناژ آن را مشخص کنید. راحت تریت و دم دست ترین وسیله برای تعیین تنالیته پوستتان استفاده از یک کاغذ سفید است. کاغذ را کنار صورتتان قرار دهید. اگر پوستتان در مقایسه با کاغذ زرد به نظر رسید، دارای پوست گرم هستید و اگر سفیدتر به نظر آمد دارای پوست سرد هستید.

حالا می توانید با توجه به تنالیته ی پوستتان بسیار راحت تر به انتخاب رنگ لنزتان بپردازید. معمولا کارشناسان می گویند افرادی که پوست گرم و روشن دارند می توانند از لنزهای قهوه ای، عسبلی، طوسی استفاده کنند. افراد با پوست های گرم و سرد لنزهای بنفش، خاکستری و سبز برایشان مناسب تر خواهد بود.

افرادی که پوست سرد دارند می توانند لنز یخی، لنز آبی، عسلی و طوسی خریداری کنند. این گزینه های مناسب تری برای این افراد است.

البته نمی توان سلیقه ی افراد در خرید لنز رنگی فصلی نادیده گرفت. خیلی از افراد هستند که دوست ندارند در چارچوب قاعده و قوانین حرکت کنند و نظر خاص خود را برای خرید دارند.

در هر صورت اگر دوست هم ندارید طبق قوانین خرید خود را انجام دهید، در انتخاب لباس، اکسسوری، مدل مو و هر آنچه در ظاهرتان تاثیر دارد، دقت کنید. این کار باعث زیبایی متوازن و دل نشینی چهره تان خواهد شد. در غیر این صورت ظاهری نامتوازن و به هم ریخته خواهید داشت.

برای دیدن و خرید انواع مدل های لنزهای رنگی تماسی به سایت ایفوریا نمایندگی لنز رنگی مراجعه کنید.

blank