هیچ محصولی یافت نشد.

لنز رنگی بلا

blank

لنز رنگی بلا یکی از معروف ترین لنز هایی که امروزه به حساب می آید و خیلیا را به خود جلب کرده است،بلا رنگ جذاب خاصی دارد که زیبایی را به ارمغان می آورد و به فرد چشمی خاصی می دهد این مدل از لنز را نمی توان به صورت عادی و بدون آرایش روی چشمان خود گذاشت بلکه بلا فقط با آرایش بیشتر شیک می شود.

سازنده این محصول کره جنوبی است که برای اولین بار لنزی شگفت انگیز و خالق زیبایی را طراحی کرده و برای همین باعث شده که فروش آن ها بالا برود و قطر این لنز 14.20mm بوده و برای مردمک چشم شما قشنگ خواهد شد. لنز های بلا با فناوری هایدروژل تولید می کنند، که هیچ مشکلی برای فرد به وجود نیاورد که اکسیژن رسانی بالایی داشته باشد و از هر لحاظ عالی بماند و توانسته است این کار را هم انجام دهد، مورد توجه مشتری های عزیز همه لنز های بلا فصلی هستند.

لنز بلا اکثرن با رنگ بندی جذاب تولید شده و رگه هایی که در  لنز ها وجود دارد باعث طبیعی شدن لنز است، لنز بلا با چند سری از رنگ نمونه از مدل لنز آبی،لنز طوسی تشکیل شده که مشتری می توانند آن را تهیه کنند.

خصوصیات های لنز رنگی بلا

  • نازک و نرم بودن این لنز و راحتی برای چشم
  • اکسیژن رسانی بالا و مقاوم در برابر اشعه (UV)
  • وجود سری های مختلف و رنگ بندی

مراقبت و نگهداری از لنز رنگی بلا

قبل از اینکه از لنز رنگی استفاده کنید حتما باید دستان خود را با صابون بشورید و لنز را با سر انگشتتان بردارید. و برای اینکه لنز شما پاکیزه بماند از ظرف مخصوص به نام جا لنزی استفاده کنید و برای نگهداری و جلوگیری از قرمزی چشم به نام محلول لنز به کار می رود.توجه داشته باشید اگه با لنز بخوابید باعث بروز مشکل و یا کوری چشم خواهد شد.

انتخاب بهترین رنگ 

بلا سری اسنو وایت: دو مدل رنگ دارد که یکی Gray و دیگری Brown است که گری رنگ طوسی و مشکی ترکیب شده که یکسان با چهره طرف است، و برون هم همینطور وجود دارد.

بلا سری لایت: رنگ های زیادی دارد Brown،Gray،Hazel هستند که رنگ های طبیعی را به فرد منتقل می کند که یکی از پرفروش ترین لنز های رنگی بوده.

سری بلا از نچرال -سری دیاموند-سری کانتور-سری الیت و سری گلو که تنوع های زیادی رنگ هاست و ایجاد دودلی در بین مشتریان است.

مشتری گرامی برای خرید به فروشگاه لنز ایفوریا مراجعه کنید و از خریدی که کرده اید راضی باشید.

blank