در حال نمایش 4 نتیجه

400.000 تومان2.250.000 تومان
فروش ویژه
450.000 تومان550.000 تومان
750.000 تومان850.000 تومان

لنز رنگی روزانه

لنز رنگی روزانه یک انتخاب جداب برای امتحان استیل های هیجان انگیز و متفاوت است. قطعا افرادی که دوست دارند، تفاوت در ظاهرشان ایجاد کنند، و از یکنواختی استایلشان خسته شده اند، لنز رنگی بهترین انتخاب است.

امتحان هر چیز جدید همان طور که هیجان انگیز است، می تواند کمی ترسناک و دلهره پار باشد. به عنوان مثال ما همگی ترس قرار گرفتن در مکان جدید برای اولین بار تجربه کرده ایم. خرید لنز چشم برای اولین بار نیز می تواند همین حس را در افراد ایجاد کند.

به همین دلیل ما در این مقاله می خواهیم همه ی چیزها را در مورد این لنز زیبایی خدمتتان بگوییم تا بتوانید هم انتخاب بهتری داشته باشید و هم بر ترستان غلبه کنید.

معرفی لنز رنگی روزانه

لنز رنگی روزانه مانند مدل های دیگر لنز رورانه هستند. این ها یکبار مصرف هستند. یعنی پس از هر بار استفاده دور انداخته می شوند. بسیاری از افراد هنگام قرار دادن لنز در داخل چشم، نگران هستند که به آن ها آسیب بزنند. یا این که لنزها پشت چشمشان گیر بیقتند.

اما بابت هر دوی این ها نگرانی شما بی مورد است. در ابتدای استفاده از کنتاکت های تماسی احتمالا، گذاشتن و براشتن لنزها برایتان چالش برانگیز باشد. معمولا جاگذاری لنزها در داخل چشم آسان تر از برداشتن آن ها است. اما خارج کردن کنتاکت ها در اولین تجربه، عصبی کننده است. کاملا این مورد طبیعی است و برای تمامی افراد پیش می آید. می توانید با دیدن ویدئوهای آموزشی قرار دادن و برداشتن لنزهای تماسی کاملا روی این موضوع مسلط شوید.

جهت ترس دوم افراد برای گیر افتان لنزها در پشت چشم هم می توان گفت این موضوع کاملا بی مورد است. زیرا پلک هایتان کاملا به پشت چشمتان متصل است، بنابراین امکان ندارد که لنزها پشت چشمتان بیفتد.

اما یکی از بزرگترین نگرانی افراد بایت استفاده از لنزهای تماسی ایجاد زخم و ایجاد عفونت و مشکلات چشمی می باشد. اگر قبل از استفاده از لنزهای تماسی دست هایتان را بشورید لازم نیست از این بابت نگران باشید.

یکی دیگر از راه حل هایی که به شما این اطمینان را می دهد که هنگام استفاده از کنتاکت های تماسی دچار مشکلات چشمی نمی شوید، خرید لنزهای روزانه است. با خواندن مزایای لنزهای تماسی روزانه کاملا درستی این جمله بر شما اثبات خواهد شد.

مزایای لنز رنگی روزانه

مزایای که در ادامه برای لنز رنگی روزانه گفته می شود، برای لنز طبی روزانه نیز قابل تعمیم است. در هر صورت این موارد برای هر دو صدق می کند.

  • استفاده ی راحت و آسان

استفاده راحت و آسان از لنزهای رزوانه یکی از اصلی ترین مزیت های استفاده از آن می باشد. لنزهای دیگر مانند لنز سالانه و لنز فصلی چالش هایی زیادی مخصوصا جهت تمیز کردن برای فرد به دنبال دارد. اما این کنتاکت تماسی به واسطه ی یکبار مصرف بودنش اصلا این مشکل را برای مصرف کننده ندارد.

  • عدم تحریک پذیری چشم ها

لنزهای روزانه بیشترین ایمنی را دارند. به همین دلیل کم ترین آمار ایجاد عفونت و تحریک چشم ها را دارد. در میان مدل های دیگر لنزهای سالانه و سپس لنزهای فصلی بیشترین امار را در تحریک چشم دارد. اما لنز روزانه به علت این که تنها یکبار در چشم گذاشته باعث تحریک چشم نمی شود. زیرا پس از هرباز استفاده از چشم خارج می شود و دور انداخته می شود. مگر این که در همین یکبار استفاده قوانین استفاده از لنز را رعایت نکنید. یکی از مواردی که به راحتی باعث تحریک چشم ها می شود، استفاده از کنتاکت تماسی با دست های آلوده است.

  • دائمی نبودن

یکی دیگر از مزیت های لنز رنگی رزوانه دائمی نبودن آن است. به همین دلیل برای تست گزینه ای بسیار خوب می باشد. به عنوان مثال اگر شما بین دو رنگ از دچار شک و تردید شده اید، می توانید با هزینه ای بسیار کم هر دو آن ها را انتخاب و خریداری کنید. سپس پس از تست ان رنگی که بیشتر به چهره شان می پامد را به صورت فصلی و یا سالانه خربداری کنند.

  • عدم نیاز به نگهداری

آخرین مزیت لنزهای روزانه عدم نیاز به نگهداری می باشد. افراد شاغل زیادی به خاطر همین مزیت از لنزهای تماسی استفاده می کنند. افرادی که شاغل هستند و یا مشغله ی کاری زیادی دارند، رسیدگی به لنزهای تماسی پس از خستگی روز کاری سخت و طاقت فرسا برایشان خواهد بود. اما لنز روزانه را در پایان روز تنها از چشم خارج می کنند و دور می اندازند به همین راحتی.

نحوه ی استفاده از لنز رنگی روزانه

شاید تا به این جای مقاله فکر کنید که استفاده از لنز رنگی روزانه خیلی راحت و آسان است. در واقع همینطور است اما این دلیل نمی شود که قواعد و قوانین لنزهای تماسی را نادیده بگیرید.

سعی کنید حتی لنز رنگی روزانه تان را با تجویز پزشک خریداری کنید. توصیه های داده شده توسط ایشان را به خاطر بسپرید. همچنین به رعایت کردن آن ها پایبند باشید. از محصولاتی که پزشک تجویز می کند استفاده کنید. قطعا در همان چند ساعت استفاده هم بهتر است از کنتاکت های تماسی که او برایتان مناسب دیده است، استفاده کنید.

به حرف های دوستانتان در مورد تجربه های استفاده شان در مورد لنزهای تماسی تنها گوش دهید و تصور نکنید که اگر یک محصول برای آن ها خوب بوه است برای شما هم خوب است.

زمان بندی استفاده از کنتاکت های تماسی را رعایت کنید. در طول روز مدت زمان محدودی می توانید از آن استفاده کنید. همچنین در پایان دوره ی مصرف برای تعویض آن اقدام کنید.

یکی از کلک هایی که استفاده کنندگاه لنزهای تماسی انجام می دهند، خوابیدن با کنتاکت ها است که بتوانندروز بعد نیز از آن استفاده کنند. اما این کار به هیچ عنوان درست نیست. زیرا نهایت طول عمر لنز روزانه 24 ساعت یا همان یک شبانه روز است.

این کار می تواند صدمات جدی به چشم شما وارد کند. به خاطر داشته باشید لنزهای تماسی کاملا ایمن هستند تا زمانی که در چارچوب قواعد و قوانین استفاده شوند.

برای خرید لنز رنگی روزانه می توانید به وب سایت ایفوریا مراجعه کنید. نمایندگی لنز رنگی بهترین فروشگاه برای خرید انواع لنزهای رنگی و فانتزی می باشد. بدین صورت خرید مطمئنی تجربه خواهید کرد و سلامت چشم هایتان را گرانتی می کنید.

blank