در حال نمایش 13 نتیجه

380.000 تومان1.050.000 تومان
فروش ویژه
450.000 تومان1.200.000 تومان
580.000 تومان1.750.000 تومان
700.000 تومان1.900.000 تومان
750.000 تومان2.250.000 تومان
1.200.000 تومان2.400.000 تومان

قیمت لنز طبی 

blank

قیمت لنز طبی را با عینک چک کنید متوجه می شوید که خیلی به صرفه تر است. علاوه بر این که به صرفه تر می باشد راحتی بیشتری نیز به دنبال دارد. افراد زیادی در سراسر دنیا دچار مشکل انکساری هستند و از به جای خرید عینک از لنز چشم استفاده می کنند.

اما افراد زیادی هم هستند که همچنان از عینک استفاده می کنند. اگر شما هم جز این افراد هستید و هنوز در خرید لنز طبی رنگی دچار تردید هستید این مقاله را بخوانید تا بدانید که چقدر استفاده از لنزهای تماسی در مقایسه با عینک سودمند تر می باشد.

معرفی لنز

لنز چشم در دو گروه لنز رنگی و لنز طبی تولید می شود. لنز رنگی که کاربردی زیبایی دارد. اما مدل طبی برای برطرف کردن عیوب انکساری استفاده می شود. درست مانند عینک که با پوشیدن آن همه جا را شفاف و واضح می بینید.

اما لنز و عینک تفاوت هایی با هم دارند. یکی از اصلی ترین و مهم ترین تفاوت های آن نحوه ی استفاده از آن می باشد. عینک به صورت بیرونی استفاده می شود و هیچ تماس مستقیم با چشم ندارد. اما لنز کاملا به روی قرنیه چشم قرار می گیرد و در تماس مستقیم چشم می باشد.

اما تفاوت میان این دو به همین جا ختم نمی شود. هنگام استفاده از لنزهای تماسی باید بیشتر دقت کنید. عدم رعایت مسال بهداشتی و عدم اسفاده از آن ها مطابق با اصول و قوانین می تواند منجر به آسیب وارد شون به چشم شود. در حالی که استفاده از عینک اصلا دارای همچین حساسیتی نیست.

 مسئله ی بعدی تفاوت میان دوره ی استفاده از عینک و لنزهای تماسی می باشد. عینک ها دارای طول عمر بی نهایت می باشند. مگر این که نمره ی چشمتان تغییر کند، یا عینک از مدل فریمتان خسته شوید که بخواهید آن را عوض کنید. در صورتی که لنزهای تماسی دارای طول عمر محدود می باشند. شما هر لنز تماسی طبی را می توانید در سه گروه زیر خریداری کنید:

  • روزانه
  • فصلی
  • سالانه

لنز طبی روزانه دارای کوتاه ترین طول عمر و لنز طبی سالانه بیشترین طول عمر را در میان لنزهای تماسی را دارد. یعنی شما با خرید لنز سالانه نهایت می توانید تا یکسال از آن استفاده کنید. لنز طبی فصلی نیز که برای سه ماه قابل استفاده است.

در نهایت قمیت لنز طبی و عینک طبی نیز بسیار با هم تفاوت دارند.

مزایای  لنز

گرچه قیمت لنز طبی در مقایسه با عینک می تواند گران تر باشد، اما مزایای دیگری دارد که باعث جلب توجه افراد می شود. قیمت آن نیز در برندها و لنزها با طول عمرهای مختلف متفاوت است. به عنوان مثال لنز روزانه دارای قیمت بسیار پایینی می باشد. اما فقط در صورتی که قصد یک بار استفاده داشته باشید. اگر به دنبال استفاده های طولانی مدت تر از لنزهای تماسی هستید، لنزهای فصلی و سالانه توصیه می شود.

اما مزایایی که لنز طبی دارد که باعث می شود افراد این هزینه را متقبل شوند و به جای عینک خریداری کنند به شرح زیر است:

دید شفاف تر

افرادی که هم از عینک و هم از لنزهای تماسی استفاده کرده اند، اعلام داشته اند که لنزهای تماسی در مقایسه با عینک، دید بسیار شفاف تر و واضح تری دارند. لنزهای تماسی کاملا روی قرنیه چشم قرار می گیرند و اگر مطابق با تجویز چشم پزشک استفاده شوند، دید بسیار شفاف و واضحی را ایجاد می کند.

همچنین دید با لنزهای تماسی کامل تر است. زیرا روی قرنیه چشم است. در صورتی که دید با عینک محدود به فریم می شود و دید کاملی برای فرد به دنبال ندارد.

راحتی در حرکت

از دیگر مزایای لنز طبی نسبت به عینک های طبی راحتبی در استفاده است. تصور کنید ورزش کردن با عینک راحت تر است یا لنزهای تماسی. قطعا با لنز راحت تر است. عینک های طبی بسیار دست و پا گیر هستند و حتی با وجود آن ها بسیاری از ورزش ها را نمی توان انجام داد. به عنوان مثال فوتبال، بسکتابال و یا ورزش شنا را در نظر بگیرید. نمی توان با داشتن عینک در چشم به دنبال توپ دوید و یا در آب شنا کرد. به همین دلیل افراد با پذیرفتن قیمت لنز طبی اهداف خود را دنبال می کنند.

حفظ ظاهر

یکی دیگر از مزیت های لنز نسبت به عینک حفظ ظاهر می باسد. شما زمانی که از عینک استفاده می کنید هر چند جدبدترین و به روز ترین فریم را انتخاب کنید، بازهم به روی چهره تان تاثیر می گذارد. همچنین پس از گذشت یک دوره مدل آن قدیمی می شود که باید به دنبال تعویض آن باشید.

اما زمانی که از لنز طبی استفاده می کنید، مطمن هستید که ظاهرتان همان طور که هست به نظر می آید و حتی می توانید مطابق با سلیقه ی خود هر گونه میکاپ و آرایشی را به کار ببرید. به همین خیلی از افراد به قیمت لنز طبی توجه نمی کنند و برای حفظ ظاهر خود آن را انتخاب می کنند.

خرید لنز

برای خرید لنز طبی و چک کردن قیمت لنز طبی و قیمت لنز رنگی به وب سایت ایفوریا مراجعه کنید. می توانید چیدمان محصولات را بر اساس گران ترین و یا ارزان ترین تغییر دهید.

سپس می توانید بر اساس بودجه ای که در نظر گرفته اید خرید خود را انجام دهید. برای خرید بهتر پیشنهاد می شود که حتما با یک چشم پزشک مشورت کنید. با دانستن مشخصات چشمتان خرید دلچسب تری خواهید داشت.

هچمنین این کمک می کند که بی خود هزینه هابی گزاف برای خرید لنز نکنید. شاید یک مدل معمولی نیز برای چشمتان جواگو باسد. هچمنین به شما خواهد گفت که چطور از لنزتان استفاده کنید که در طول استفاده کمتر دچار چالش شوید و نخواهید مدام لنزتان را تغییر دهید.

خرید محلول لنز مناسب نیز در حفظ و نگهذاری لنز بسیار تاثیر گذار است. همچنین توجه داشته باشید که محلول لنز نیز مانند لنزهای طبی دارای طول عمر محدودی هستند. بهترین زمان استفاده از محلول لنز پس از باز شدن درب آن سه ماه است. پس از این باره باید آن را دور بیندازید و محلول جدید تهیه کنید.

امیدواریم خواندن ای مقاله توانسته باشد به شما در انتخاب لنز مناسی کمک کرده باشد.

blank