در حال نمایش 14 نتیجه

فروش ویژه
450.000 تومان550.000 تومان
550.000 تومان650.000 تومان
600.000 تومان650.000 تومان
650.000 تومان700.000 تومان
700.000 تومان
750.000 تومان800.000 تومان
1.300.000 تومان1.400.000 تومان

لنز آبی یخی 

blank

برای اینکه بتوانید چهره جذابی داشته باشید پیشنهاد ما به شما لنز آبی یخی می باشد که به دلیل روشن بودن این لنز تیره بدون مردمک چشم شما را کاملا می پوشاند،از آنجا که می دانید یخی جلوه خاصی دارد که با هر رنگی می توان آن را ترکیب کرد و از آن لذت برد.

خرید لنز آبی یخی 

لنز رنگی و یا طبی رنگی برای زیبایی و تغییر چشم شما تولید می شود که بیشتر این لنز یک ابزار آرایشی کاربرد دارد که به طور لنز آبی یخی روشن با رگه های عسلی که جذابیت خاص خود را دارد با سایر لنز های آبی یخی متفاوت است برای اینکه بتوانید چهره درخشان و خارق العاده را داشته باشید به رنگ پوست و مو یا حتی طرز آرایش کردن را بدانید تا در مهمانی ها و جشن ها خاص باشید.

لنز آبی یخی یک ظاهر جدیدی را به شما ایفا می کند که یکی از گزینه اصلی برای روشن تر شدن چشم استفاده از این لنز است که با رنگ مو و پوست شما مطابق داشته باشد تا چشم شما نگاه خاص و خیره کننده ای را برایتان ایجاد می کند.

برای اینکه بخواهید چشم های متفاوتی داشته باشید استفاده از لنز آبی، لنز طوسی و لنز عسلی با رگه های مشکی است که در مراسم های پارتی و هالووین استفاده می شود به این دلیل که لنز طبیعی است و با چشم سازگار بالایی دارد.

لنز آبی یخی روشن یا تیره باهم فرق زیادی دارند که آبی روشن حالت درخشنده و آبی تیره حالت مات را دارد و این زمانی که با یخی ترکیب شود رنگ بسیار خارق العاده را برایتان فراهم می کند.

خصوصیات لنز آبی یخی

  • به راحتی چهره شما را متفاوت و نگاهی درخشان و شگفت انگیزی را برایتان به ارمغان می آورد.
  • برای اینکه حالت طبیعی و استایل مناسبی داشته از لنز آبی با رگه های خاکستری ترکیب کنید.
  • استفاده از این لنز چهره مصنوعی را ایجاد نمی کند و حالت طبیعی بودن را فراهم می کند.
  • لنز آبی یخی برای هر نوع رنگ پوست مناسب است و رنگ خاصی را متناسب می سازد.
  • برای اینکه بتوانید جلوه ای خوب و دوست داشتنی داشته باشید استفاده از لنز آبی روشن است.
  • لنز آبی یخی برای چشم قهوه ای تیره و روشن بسیار مناسب خواهد بود چون اکثرا ایرانی ها چشم قهوه ای هستند.
  • برای خرید لنز آبی یخی توجه کنید که آیا چشم شما رنگ روشن است یا تیره که در صورت خرید به مشکل نخورید و ظاهر خوبی داشته باشید.
  • یکی از گزینه های اصلی برای اینکه استایل خفنی داشته باشید استفاده از لنز رنگی و میکاپ حرفه ای است.

لنز آبی یخی متناسب با چشم 

لنز آبی یخی برای کسانی که پوست های تیره دارند خیلی مناسب است که رنگ طبیعی را برایتان فراهم می سازد که حتی برای پوست های سبزه هم مناسب است،رنگ چشم شانس هر فرد است که در موقع متولد شدن رنگ چشم شما تیره باشد و یا روشن.

در صورتی که رنگ مو های شما بلوند است باید از لنز آبی یخی استفاده کنید تا استایل شما را مانند بازیگران خارجی کلاسیک کند.

شما می توانید لنزی را انتخاب کنید مطابق به سلیقه شما باشد که یک رنگ لنز خوب در زیبایی تاثیر بالایی در سلیقه شما دارد و حتی برای چهره شما بهبودی می بخشد.

اهمیت آرایش با لنز آبی یخی

برای آرایش کردن زیاد دردسر نخواهید داشت و برای کسانی که برای اولین بار از لنز استفاده می کنند خیلی راحت است فقط مهم این است که سایه چشم خوبی را طراحی کنید تا به لنز آبی یخی شما بیاید پس برای همین در سایه چشم خود بیشتر دقت کنید.

بهترین سایه چشم هایی که به تازگی در ایران مده شده برنزی،قهوه ای و یا از صورتی استفاده می کنند که چهره شما را جذاب تر نشان می دهد.

برای اینکه لنز آبی یخی شما زیبا تر به نظر برسد استفاده از میکاپ حرفه ای است لنز آبی یخی را بیشتر تاثیر می گذارد و زیبا تر خواهید شد.

توصیه فروشگاه ایفوریا به شما این است که همیشه از خط چشم استفاده کنید زیبایی را برایتان دو چندان می کند و اگر بتوانید با سایه چشم خود ترکیب کنید جذابیت خود را می توانید دو برابر کنید.

برای اینکه بتوانید جذابیت خاصی داشته باشید استفاده از سایه مناسب است که اگر سایه رنگی خوبی را انتخاب نکنید زیبایی شما از بین می رود و دیگر چهره خوبی نخواهید داشت.

برای سایه طبیعی از رنگ قهوه ای و برنزی استفاده کنید که کلاسیک و خارق العاده می باشد چون این مدل رنگ های گرم است و زیبایی را برای شما دو چندان می کند و برای اینکه جذابیت شما افزایش پیدا کند استفاده از نگ های سرد هم هست مانند آبی یا هلویی که رنگ چشم شما را تکمیل خواهد کرد.

استفاده از رژ لب قرمز کلاسیک خیلی چهره شما را خاص تر می کند به این دلیل که بیشتر سایه چشم بیشتر دیده می شود.

همیشه سعی کنید که ابرو های نازکی داشته باشید به این دلیل که وقتی از لنز آبی استفاده  می کنید تعادل زیبایی را از دست ندهید و برای کمک کردن به زیبایی خود استفاده از ریمل و یا مژه مصنوعی را هیچ وقت فراموش نکنید.

سایه چشم برای لنز آبی خیلی مهمه که از چه رنگی استفاده می کنید که یکی از اشتباه مشتریانی که از این رنگ استفاده می کنند سایه آبی است که تعادل زیبایی را بهم میزند و باعث میشود که روحیه خود را از دست بدهید.

ما بیشتر سعی میکنیم که استایل شما را شیک و مجلسی به وجود آوریم برای همین که ما توصیه می کنیم که ترکیبات سایه و خط چشم خود را با رنگ های آبی تیره و خاکستری خاص کنید.

رنگهایی با تناژ صورتی که در کشور های اروپایی به تازگی مد شده و باعث می شود که سبک جدیدی را داشته باشید به این منظور که بیشتر جذابیت لنز رنگی به سایه چشم شما بستگی دارد.

اگر به دنبال سایه چشم پر فراز و نشیب هستید پیشنهاد ما به شما این است که از رنگ های گرم استفاده کنید تا لنز آبی بیشتر به چشم بیاید و بهترین انتخاب شما داشته باشید.

انتخاب سایه چشم به راحتی نیست و باید رنگی را انتخاب کنید که متناسب با چشم و رنگ پوست و مو شما باشد که باید توجه داشت که با کشیدن یه خط چشم ساده زیبایی را برایتان فراهم نخواهد کرد برای همین ما سایه چشم های متفاوتی را برایتان ارائه میدهیم.

blank