در حال نمایش 2 نتیجه

لنز رنگی سولکو

blank

لنز رنگی سولکو یکی دیگر از محصولات ایتالیا است که به تازگی لنز های خوبی به بازار عرضه می کند،که دو مدل لنز فصلی و لنز سالانه در ایران موجود هستند و مشتریان می توانند از فروشگاه ایفوریا لنز تماسی آن را تهیه کنند.

اگر می خواهید چهره و نگاه خاصی داشته باشید که زیبایی را در جشن و مهمانی را برای شما فراهم کند تنها راهکار شما لنز رنگی سولیکو است که ایده در استایل شما را شیک و تضمین کننده هستند و دلیل آن داشتن رنگ طبیعی و ملایم در این سری برای چشم های تیره و روشن به خوبی معرفی می شوند.

خرید لنز رنگی سولکو

این محصول یکی از راحت ترین لنز های نرم تماسی هستند که این مدل از سری سولکو سولیتر (Solco (Solitaire تولید می شوند،نرمی این محصول باعث شده که در طول ساعات طولانی بتوانید با خیال آسوده از این محصول خارق العاده اسفاده کنید.

سبک بودن و راحتی موقع برداشتن لنز چشم و استفاده که یکی از ویژگی های اصلی لنز سولکو است و دلیل آن وجود ماده هایدروژل که با لنز سولکو ترکیب شده تا ماندگاری و کیفیت را بالا ببرد.و یکی از حساس ترین لنز وجود محتوای آب می باشد که سولکو به دلیل 43% بودن مرطوب شدن لنز جبران می کند تا چشم شما احساس خشکی کند.

لنز سولکو رنگ های روشنی دارند که از سری فصلی خود بیشتر بوده و سالانه آن بدون دور می باشد و مخصوص چشمان تیره دارند مناسب خواهد بود،لنز رنگی سولیکو برای اولین بار توانسته لنزی را درست کند که در هر زمینه رنگ چشم تغییر کند که درباره همین موضوع برای شما توضیح خواهیم داد که چگونه برای هر رنگ چشم تغییر می کند.

لنز رنگی سولیکو از ماده ای به نام هایدروژل استفاده می کنند تا کیفیت خوبی را در برابر چشم داشته باشند،این لنز طبی برای کسانی که ضعیفی چشم و دوربینی و نزدیک بینی را اصلاح می کند. این محصول به دلیل رنگ های متنوع و جذاب باعث پوشش کامل طبیعی چشم می شود.

خصوصیات لنز رنگی سولکو

  • وجود نرمی و اکسیژن پذیری بالا در لنز رنگی سولیکو
  • یکی از راحت ترین لنز های که در چشمان خود احساس نمی کنید.
  • تنوع رنگ های بسیار زیاد و شیک
  • جلوگیری از نفوذ آلودگی و محافظت در برابر اشعه (UV)

لنز رنگی سالانه سولکو به دلیل داشتن 43% آب رسانی چشم را مرطوب نگه میدارد تا شما در ساعات طولانی بتوانید راحت و بدون اذیت از لنز رنگی خود استفاده کنید،اگر شما دوست دارید چهره جذاب و جذب کننده ای را داشته باشید تا از تجربه حرفه ای خود بهره مند شوید.

ما در مورد 7 رنگ از طیف های گسترده ای را برای شما توضیح خواهیم داد باید توجه داشته باشید که لنز رنگی سالانه سولکو ضخیم تر هستند که بر اثر ناخن پاره نمی شوند.

مدت استفاده این لنز فصلی می باشد و دو مدل نمره دار و بدون نمره می باشد و همینطور که می دانید فصلی دور دار و سالانه بدون دور هستند تا طبیعی بودن شما جلوه ای زیبا را برای کسانی چشم های تیره و روشنی را دارد مناسب خواهد بود و پوشش کامل چشم با سبک ایده آلی را تا طیف گسترده ای فراهم سازد.

توجه داشته باشید که لنز رنگی فصلی سولکو نازک هستند که بر اثر ناخن زود پاره می شوند پس حتما مراقب لنز خود باشید.

این لنز برای چشم قالبی را درست می کند تا شما بهترین رنگ طبیعی را در عمق وجود شما ایجاد و باعث می شود که علاقه زیادی به این محصول داشته باشید و همین امر خیلیا را به خود جذب می کند.

blank

تناژ لنز رنگی سولکو

سالانه سولکو به طور دقیق و منظم برنامه ای تشکیل داده که لنز های رنگی خود را برای چشم های متفاوت بهبود ببخشد،نمونه های رنگ ها را برای شما توضیح خواهیم داد که این رنگ ها در زمینه چشم تغییرات شگفت انگیزی را در سبک های مختلف ایجاد و بهبود می بخشد.

برای چشمای قهوه ای روشن باید از رنگ:لنز آبی_لنز زرد_لنز سبز روشن_لنز سبز_لنز عسلی تیره و یکی دیگر از این رنگ خیلی پرفروش اند (پرل) است که مشتری های زیاد داشته و خیلیا را به خود جلب کرده،تا از این لحاظ فروش بیشتری داشته باشند.

همان طور که در تصویر مشاهده کردید لنز های سولکو در هر چشم که حتی قهوه ای تیره و روشن تغییر زیادی می کند چون به دلیل رنگ زمینه چشم شما خیلی تاثیری بر لنز دارند تا طیف گسترده ای جالبی را فراهم کند.

رنگ های سولکو برای آرایش و میکاپ خیلی عالی هستند و همین مجموعه از زیبایی را برای مشتری به سبک عالی و مدرن را ایجاد می کند تا بتواند طیف های گسترده ای در زمینه رنگ و حتی در پوشش کامل چشم نقش موثری دارند که این کاربرد باعث شده خیال خانم های جوان عزیز راحتر در مورد لنز خود شوند.

blank